Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Zijn er hier nog mensen met telenet die momenteel problemen hebben?
Er zijn verschillende websites die ik niet kan bekijken met mijn telenet verbinding via de kabel.
Wanneer is wissel naar mijn 4G verbinding (Mobile Vikings), dan is er geen enkel probleem.

Zijn er hier nog mensen met telenet die momenteel problemen hebben?
Er zijn verschillende websites die ik niet kan bekijken met mijn telenet verbinding via de kabel.
Wanneer is wissel naar mijn 4G verbinding (Mobile Vikings), dan is er geen enkel probleem.
Misschien de url's vermelden, das makkelijker om te kunnen controleren. :)
Ik heb alleszins geen issues op de paginas waar ik naartoe surf door de dag, en ik ben online met zowel een pc van het werk als mijn prive pc, al sinds deze morgen 7 uur.

Misschien de url's vermelden, das makkelijker om te kunnen controleren. :)
Ik heb alleszins geen issues op de paginas waar ik naartoe surf door de dag, en ik ben online met zowel een pc van het werk als mijn prive pc, al sinds deze morgen 7 uur.
Het zijn echt wel verschillende websites.
Autoscout24.be (website werkt, maar niet zoals het hoort)
Immoweb.be (website werkt maar problemen met inladen van foto's)
Autoforum.be
Autominded.be
Limburg.net
Boesenboes.be
Dewoonmakers.be
(Ander immo sites)
autogroepdeschaetzen.be
(Andere auto sites)
Goplay.be
Digitalewachtkamer.be
Bouwinfo.be
Dentilis.be
Carbu.com
Farmastatus.be
Vangrootloon.com
Sint-Truiden.be
Sint-trudo.be
Lightningmaps.org en flightradar24.com laden wel de kaart in, maar de gegeven om op de kaart weer te geven niet
.....

Het zijn er precies nog meer geworden dan daarstraks.

Sites die wel nog werken
Dit forum
Action.com
Telenet webmail en andere telenet sites
Somvastgoed.be
Zimmo.be
Demorgen.be
Hbvl.be
Facebook
Meganeclub.nl
Energiafeb.be
Buienradar.be
....

Laatst bewerkt:
In maart aansluiting gevraagd voor onze nieuwbouw.
1 week later de technieker die komt. Perfect geplaatst...maar er was nog geen aansluiting met het distributiepunt in de straat. Dit kon de technieker niet zelf doen, maar moest extern gebeuren.
3 maand en bijna 10 telefoontjes later (!!!) waarbij ze mij altijd beloven mij de dag zelf op de hoogte te houden komt de technieker zogezegd het distributiepunt aansluiten.
Komt hij af..."jama meneer mij hebben ze gezegd dat ik een modem moest plaatsen. Ik kan geen distributiepunt aansluiten.
Net mn abonnement opgezegd..

Ik heb basic internet van telenet en zou willen upgraden naar een abonnement zonder datalimiet.

Toen ik naar hier verhuisde, had ik eerst scarlet besteld, maar de installatie kon toen niet doorgaan.
In het gebouw ligt er enkel een kabel voor 'telenet aansluiting'.

Welke mogelijkheden heb ik nu? Telenet uiteraard. Orange dan ook? Nog andere?

Ik wil gewoon onbeperkt internet voor een zo laag mogelijke prijs, maar ik wil geen nieuwe kabel laten trekken in het gebouw.

Veel keuze heb je dan niet. Er is wel nog internet via 4G, zoals van https://tadaam.be

Maar da's relatief duur voor weinig snelheid. En je moet wat 'chance' hebben met de coverage. Mijn grootmoeder heeft in 't rusthuis ook zo'n bakje staan.

Ik zou mijn Telenet abonnement wat willen herschikken.
Zou een simkaart moeten bijkomen (nr3) van 10gb en simkaart nr2 ook naar 10gb zetten.
Oude digicorder inruilen voor een recent model en nu ben ik ook aan het twijfelen om mijn oneUP te veranderen naar one...

Zou dit nog voldoende zijn wanneer 2 personen apart ps4/ps5 spelen en tussendoor nog wat Netflix en internet?

Normaal is de OneUP 1Gbps maar ik geraak maar aan 500Mbps gemiddeld. De gewone One is maar 250Mbps, zit ik hier dan in de praktijk ook maar aan de helft nl. 125Mbps?

Ik heb altijd all in internet gehad met de gigaboost en haalde met de ethernetkabel rond de 970mbs. Nu overgeschakeld naar OneUp en haal max 450. Volgens Telenet ligt het aan mijn infrastructuur. Sure...
Daarmee dat het jaren perfect gewerkt heeft tot de dag dat ik veranderd ben van abonnement.

Ik heb altijd all in internet gehad met de gigaboost en haalde met de ethernetkabel rond de 970mbs. Nu overgeschakeld naar OneUp en haal max 450. Volgens Telenet ligt het aan mijn infrastructuur. Sure...
Daarmee dat het jaren perfect gewerkt heeft tot de dag dat ik veranderd ben van abonnement.
Heel vreemd wel. Ook getest met kabel rechtreeks op hun modem? Als ge daar nog steeds maar 450 down haalt, denk ik dat ze uw product niet correct aangepast hebben in hun software...

Heel vreemd wel. Ook getest met kabel rechtreeks op hun modem? Als ge daar nog steeds maar 450 down haalt, denk ik dat ze uw product niet correct aangepast hebben in hun software...
Er is juist iemand langs geweest.
Op my Telenet en op mijn facturen staat OneUp maar in het systeem van Telenet staat all in internet. (max 300mbps)

Het is inderdaad zoals verwacht iets achterliggend in hun systeem dat niet juist is.
Het zal hopelijk binnekort opgelost worden.:)

Het rare is wel dat ik meer snelheid haal dan dat het abonnement wat in hun systeem actief staat.

Ik heb Orange internet en tv, allemaal tevreden van. Natuurlijk mis ik Premier League voetbal en F1 omdat het via Telenet is.
Mijn ouders hebben Play Sports. Mag ik via mijn Apple Tv inloggen met hun gegevens en zo tv kijken op een ander adres en ip ?

Of kan Telenet dat blokkeren?

De gratis data simkaart bij one wordt betalend ofwa...

Of is het vanaf de 2de betalend

Ik heb Orange internet en tv, allemaal tevreden van. Natuurlijk mis ik Premier League voetbal en F1 omdat het via Telenet is.
Mijn ouders hebben Play Sports. Mag ik via mijn Apple Tv inloggen met hun gegevens en zo tv kijken op een ander adres en ip ?

Je kan ook via de zender Tipik naar F1 kijken

Mogen is veel gezegd, maar ik doe dat al enkele jaren ;-)

(Wel met een Chromecast, maar dat is hetzelfde principe als Apple Tv denk ik)

Terug
Bovenaan