lookoutordie
Member
Ik zie dat er een nieuwe aanbieder is van TV, internet & mobiel waar nog geen thread over is. Dus via deze een thread voor ervaringen en vragen over Base.
www.prd.base.be
Base zou voor het internet ook een Telenet aansluiting gebruiken als ik het goed heb.
Even bekeken voor mezelf en ik zou €20 goedkoper uitkomen voor hetzelfde pakket dus ben aan het overwegen om over te schakelen (komende van Orange).
Mensen die hier al klant zijn bij Base? Hoe loopt de opzeg, is dat iets wat ik zelf moet regelen via Orange of doet Base dit bv?
Internet, TV, gsm-abonnement, herlaadkaarten en smartphones
Bij BASE haal je enkel de diensten in huis waar je echt iets aan hebt. Een mobiel, internet- of tv-abonnement? Een herlaadkaart? Jij beslist.
Base zou voor het internet ook een Telenet aansluiting gebruiken als ik het goed heb.
Even bekeken voor mezelf en ik zou €20 goedkoper uitkomen voor hetzelfde pakket dus ben aan het overwegen om over te schakelen (komende van Orange).
Mensen die hier al klant zijn bij Base? Hoe loopt de opzeg, is dat iets wat ik zelf moet regelen via Orange of doet Base dit bv?