Base: TV, mobiel & vast internet - Ervaringen, discussies & vragen

Ik zie dat er een nieuwe aanbieder is van TV, internet & mobiel waar nog geen thread over is. Dus via deze een thread voor ervaringen en vragen over Base.

Base zou voor het internet ook een Telenet aansluiting gebruiken als ik het goed heb.
Even bekeken voor mezelf en ik zou €20 goedkoper uitkomen voor hetzelfde pakket dus ben aan het overwegen om over te schakelen (komende van Orange).
Mensen die hier al klant zijn bij Base? Hoe loopt de opzeg, is dat iets wat ik zelf moet regelen via Orange of doet Base dit bv?

Ik zie dat er een nieuwe aanbieder is van TV, internet & mobiel waar nog geen thread over is. Dus via deze een thread voor ervaringen en vragen over Base.

Base zou voor het internet ook een Telenet aansluiting gebruiken als ik het goed heb.
Even bekeken voor mezelf en ik zou €20 goedkoper uitkomen voor hetzelfde pakket dus ben aan het overwegen om over te schakelen (komende van Orange).
Mensen die hier al klant zijn bij Base? Hoe loopt de opzeg, is dat iets wat ik zelf moet regelen via Orange of doet Base dit bv?
Base is eigendom van Telenet, dus is zoals Proximus doet met Scarlet. Budget versie van Telenet met heel wat extra's die vermist zijn en waarschijnlijk mindere klantenservice.

Base is eigendom van Telenet, dus is zoals Proximus doet met Scarlet. Budget versie van Telenet met heel wat extra's die vermist zijn en waarschijnlijk mindere klantenservice.
BASE is mobiel anders een speler die al zeer lang actief is en er is dus geen enkele reden om de assumptie te maken dat de klantendienst minder goed gaat zijn.

De enige extra's die vermist zijn staan trouwens duidelijk beschreven, andere internet snelheden en minder TV zenders.

Ben overgestapt van Telenet naar Base,gebruiken dezelfde modem en tv box zelfs de afstandsbediening is hetzelfde alleen staat het logo van base overal op in plaats van het logo van Telenet, .Er zijn 28 Nederlandstalige tv zenders ,voor mij is dit nu 25 euro goedkoper per maand want je krijgt ook nog een combi korting van 10 percent levenslang

Ben overgestapt van Telenet naar Base,gebruiken dezelfde modem en tv box zelfs de afstandsbediening is hetzelfde alleen staat het logo van base overal op in plaats van het logo van Telenet, .Er zijn 28 Nederlandstalige tv zenders ,voor mij is dit nu 25 euro goedkoper per maand want je krijgt ook nog een combi korting van 10 percent levenslang
Hoeveel zenders in totaal? (in vergelijking met Telenet decoder)

Ik vind die tv app precies wel interessant. Voor 10€/maand heb je toch een pak meer zenders dan als je enkel de app bij Telenet zou nemen.

BASE internet is gewoon de goedkopere versie van Telenet internet. Ik heb +20 jaar Telenet internet gehad aan 42 euro/maand wat ik de duur vond. Daarom ben ik al +7 jaar Orange klant en ik gebruik nu de Orange Flybox 4G dus enkel "mobiel" internet wat voor mij perfect werkt! Voor TV heb ik al 30 jaar een schotelantenne met een abonnement bij Canal Digitaal NL

Toch ook wel aan't overwegen om naar Base te gaan.
Maar nog te weinig ervaringen van klanten hier, dus ik ben afwachtend :)

Ik heb de stap gemaakt, sinds vandaag vast internet van base, gsm abbo's ben ik nog op de sim kaarten aan het wachten.

Hier ook aant overwegen om de overstap te maken. Hebben nu een Basic Internet + Tv bij telenet met 150 GB download voor € 65.
Bij Base zou het unlimited data en sneller downloaden zijn voor € 49,50.

Alleen het gebrek aan ervaringen ontbreekt een beetje. Zijn er mensen die tevreden zijn over (de snelheid) van de tv-box en dergelijke?

Wij hebben thuis hier Base Unlimited internet + Base TV en 2 simkaarten bij Hey! Het was goedkoper om gsm abbo erbij te nemen bij Hey! ipv alles volledig over te schakelen naar Base. De TV app werkt heel goed maar mis toch wel enkele zenders zoals oa Kanaal Z maar kan er wel mee leven :)

Ook aan het overwegen daar het beduidend goedkoper is voor krak hetzelfde. Nog even wat reacties afwachten voor ik de sprong waag. Geen zin in veel storingen bij het thuiswerken.

Duurde het bij jullie ook zo lang om die modem te installeren? Dat lampje knippert nu al urenlang groen en dat moet wit worden. Volgens de site zou dat op een kwartier in orde moeten zijn...
Ik zie overigens intussen het wifinetwerk wel op mijn gsm al kan ik dus nog niet inloggen

Duurde het bij jullie ook zo lang om die modem te installeren? Dat lampje knippert nu al urenlang groen en dat moet wit worden. Volgens de site zou dat op een kwartier in orde moeten zijn...
Ik zie overigens intussen het wifinetwerk wel op mijn gsm al kan ik dus nog niet inloggen
Al eens opgezet en afgezet?

Hier sinds begin van het jaar omgeschakeld van Orange maar base voor vast internet, tv en de gsm abonnementen voor het hele gezin. (€15 goedkoper/maand)

Vast internet snelheid X2 voor dezelfde prijs.

Mobiel netwerk is merkbaar slechter dan het orange netwerk.

Jammer genoeg sinds vorige maand problemen met het vaste internet die niet opgelost raken. Snelheid zakt sporadisch naar kb/s. Al een technieker langs geweest (coax aan straatkant de verbinding vernieuwd) maar probleem blijft terugkeren.

Oplossen zal een zware bevalling worden tenzij het slechter word of eens permanent blijft mankeren.

Terug
Bovenaan