Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor streaming ga je geen verschil merken tussen 250 Mbps en 1000Mbps,Ik ben momenteel Telenet All internet + tv iconic klant.
De tv box gaat binnenkort de deur uit wegens te duur voor het aanbod. Nu overweeg ik in te stappen in de 12 m 'Yellow deal' van Telenet One. Dan zit ik een jaar voordelig voor internet en mobiel (momenteel ben ik bij Orange).
- Er bestaat de optie OneUp naar 1Gbps, ben je daar überhaupt iets mee? Door het wegvallen van Tv zou ik niet meer betalen, maar ik kan natuurlijk ook de gewone One nemen met 250 Mbps. Ik ben wel een stevige verbruiker verbruiker op vlak van 4k streaming en games downloaden maar heeft zo een 'dikke' downloadsnelheid in de praktijk wel een merkbare meerwaarde?
- Hoe is het Telenet mobile netwerk anno 2024? Ten tijde van BASE was dat redelijk triestig maar ik vermoed dat men toch wel wat bijgebeend is inmiddels?
Lucky you. Ik stond deze morgen op het binnenplein van een school in Ledeberg, niet bepaald op den buiten dus en ik had nog net H+-ontvangst (=3G) op mijn Telenet SIM. Als je op zoveel mogelijk plaatsen een bruikbare connectie wil, dan blijf je echt beter bij Orange. Iedere keer dat ik bv. door de Denderstreek rij, is het hopen dat ik geen belangrijke telefoontjes krijg, want de ontvangst is er zeer wisselvallig. Dat zeg niet enkel ik, maar ook de dekkingskaarten van het BIPT.Mobiel netwerk valt goed mee, ik merk niet echt verschil met Orange, en wel veel vaker 5g beschikbaar.
Da's de 5G dekking, die als je doorklikt op Orange en Proximus net veel beter is bij Telenet.Lucky you. Ik stond deze morgen op het binnenplein van een school in Ledeberg, niet bepaald op den buiten dus en ik had nog net H+-ontvangst (=3G) op mijn Telenet SIM. Als je op zoveel mogelijk plaatsen een bruikbare connectie wil, dan blijf je echt beter bij Orange. Iedere keer dat ik bv. door de Denderstreek rij, is het hopen dat ik geen belangrijke telefoontjes krijg, want de ontvangst is er zeer wisselvallig. Dat zeg niet enkel ik, maar ook de dekkingskaarten van het BIPT.
Van zodra er een obstakel is of te veel mensen op dezelfde plaats samenkomen, kan je niet op die 5G-dekking rekenen en val je wegens het inferieure 4G-netwerk van Base/Telenet terug op 3G.Da's de 5G dekking, die als je doorklikt op Orange en Proximus net veel beter is bij Telenet.
Altijd, zelf al vaak gedaan en zo goed als altijd gekregen, gewoon naar de klantendienst bellen en uitleggen.Vanaf wnnr kun je compensatie vragen/krijgen voor storingen? Wordt hier echt onnozel van die werken op’t eind van de straat. Al drie maand minstens ne keer per maand dat die nest eruit ligt van 14-17u ofzo.
Die optie komt normaal vanzelf als je al gestart was met kijken. Al komt die misschien niet als je ofwel te kort kijkt, ofwel te dicht tegen het einde zit.Hoe kan ik via de tv box een opname verder kijken die ik eerder gestopt ben? Ik heb precies alleen de mogelijkheid om te kiezen "vanaf begin kijken". Ik wil graag verder kijken waar ik gestopt was...
Geen enkele nieuwbouw heeft coax. En ja, het is nutteloos.Nu Telenet de TV-box IP heeft uitgebracht, betekent dat dat het nu definitief nutteloos is geworden om nog coax te voorzien in 'alle kamers' een nieuwbouw?
Kan ik mij moeilijk inbeelden. De Telenet modem heeft nog steeds coax nodig.Geen enkele nieuwbouw heeft coax. En ja, het is nutteloos.
Ik heb het over die van TV niet voor de modem en dat gaat Telenet/Orange zelf installeren.Kan ik mij moeilijk inbeelden. De Telenet modem heeft nog steeds coax nodig.