Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, kan ook. Maar is toch een stap te veel om telkens te wisselenIk heb gewoon verschillende profielen aangemaakt en hernoemt naar 'standaard', 'docu', 'sport', 'anderstalig' en daar desbetreffende zenders in gezet.
Ik heb indertijd ook Streamz opgezegd maar omdat ik nog Whoppa had had ik ook geen terugkijk tv meer. Dan toen maar overgestapt naar Wigo welke 36u terugkijk heeft. Als ik mij niet vergis wordt dit vanaf 1 september ook 7 dagen.Pas streamz opgezegd. Nu zie ik dat terugkijk tv niet maar gaat. Zijn er formules die dit aanbieden zonder er 12€ voor te betalen?
Goh ja, kwestie van gewoonte. Ik weet direct waar de posten staan die ik wil bekijken.Ja, kan ook. Maar is toch een stap te veel om telkens te wisselen

Ge bedoelt idd ne switch, da kunde beschouwen als nen veredelde stekkerblok voor UTP kabels, en da kunt ge perfect gebruiken. Nen router is wa lastiger, en daar hebde een specifiek type modem voor nodig etcIn mijn nieuwe huis heb ik een stuk of 5 UTP aansluitingen in totaal. Heeft Telenet bij installatie van de modem, de mogelijkheid dat ze één of ander routertje beschikbaar maken die gekoppeld is aan de modem? Want waarschijnlijk heeft de modem geen vijf poorten beschikbaar?
Bij de aansluitpunten in de kamers, kan je daar dan ook een extra router aansluiten?
Het kan ook zijn dat ik router en switch door elkaar haal, sorry voor de noob questions.![]()

De geplande werken kan je hier bekijken: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/geplande-werken-in-uw-buurt/Is er nu echt nergens een Telenet pagina waar men minstens eens kan bevestigen welke storingen er op hun netwerk zijn?
De geplande werken kan je hier bekijken: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/geplande-werken-in-uw-buurt/
Storingen niet direct denk ik, maar er is wel een algemenere website daarvoor: https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/
Ok, dan, negeer mij maar hoor.Typische strategie. Abonnement verhogen gaat heel handig via de website, als je wil downsizen moet je via mail of telefoon, om toch nog maar iets in de weg te leggen.Hoe verander je via mijn.telenet eigenlijk de opties binnen je abbo? Ik wil graag de data van de gsm's verlagen, want we komen er nooit aan, maar dat lijkt onmogelijk.![]()
Ik ga tegenwoordig gewoon langs een Telenet winkel, daar heb je normaalgezien altijd competente mensen. Bellen/Website gebruiken voor administratieve zaken moet je enkel doen als je graag jezelf opfokt.Hoe verander je via mijn.telenet eigenlijk de opties binnen je abbo? Ik wil graag de data van de gsm's verlagen, want we komen er nooit aan, maar dat lijkt onmogelijk.![]()
Kan ik bevestigen.Ik ga tegenwoordig gewoon langs een Telenet winkel, daar heb je normaalgezien altijd competente mensen. Bellen/Website gebruiken voor administratieve zaken moet je enkel doen als je graag jezelf opfokt.
Gisteren mijn verhuis ingegeven via de website. Ging heel gemakkelijk en ik kreeg zelfs een gratis comfort-installatie.Net eens getest op de tv-app en ik kon terugkeren tot vorige week woensdag, dus het lukt normaal gezienIemand die kan bevestigen dat je met Wigo nu ook 7 dagen kan terugkijken?
Is voor ons de enige reden om Streamz te hebben. Ik kan dit precies nergens terugvinden op de site van Telenet. Zie enkel nog info voor one en oneup![]()

Bron: TelenetIemand die kan bevestigen dat je met Wigo nu ook 7 dagen kan terugkijken?
Is voor ons de enige reden om Streamz te hebben. Ik kan dit precies nergens terugvinden op de site van Telenet. Zie enkel nog info voor one en oneup![]()