Tennis

Djokovic heeft gelogen op zijn inreisformulier en heeft toegegeven dat hij een interview heeft gegeven wanneer hij al wist dat hij covid had. Hoe is het mogelijk dat die nog niet is teruggestuurd?

Djokovic heeft gelogen op zijn inreisformulier en heeft toegegeven dat hij een interview heeft gegeven wanneer hij al wist dat hij covid had. Hoe is het mogelijk dat die nog niet is teruggestuurd?
Vervang Djokovic door Solleke89 en je waart allang buitengesmeten.

Als ze echt streng zijn, hangen hem deze zaken boven het hoofd:

- Alsnog de intrekking van zijn visum
- 1 jaar effectieve celstraf in een kleine cel ergens in Australië (Dat gaat in praktijk niet gebeuren, hij kan wijzen naar zijn entourage)
- 3 jaar een verbod om Australië nog binnen te komen

Laatst bewerkt:
Als men gewoon de wet toepast is het intrekking visum en 3 jaar verbod om AU binnen te mogen. Maar ik maak me geen illusies.

Vervang Djokovic door Solleke89 en niemand had ooit nagegaan of je had gelogen/vergist op je inreisformulier.
Wat viel er te winnen door niet te vermelden dat hij enkele dagen in Belgrado was? Niets, 0,0, het maakt gewoonweg niet uit, gewoon een vergissing.
Schrik dat hij goed gaat tenissen?

Vervang Djokovic door Solleke89 en niemand had ooit nagegaan of je had gelogen/vergist op je inreisformulier.
Je vergist je.
Wat viel er te winnen door niet te vermelden dat hij enkele dagen in Belgrado was? Niets, 0,0, het maakt gewoonweg niet uit, gewoon een vergissing.
Maar het mag niet hé. Bij een bewuste fout kan je een celstraf krijgen. Dat gaat nu wel niet gebeuren want dat is niet het geval / niet aantoonbaar. Ook hem 3 jaar uitwijzen zie ik niet gebeuren.

Schrik dat hij goed gaat tennissen?
Als hij mag spelen zal hij wel goed spelen zeker. Het maakt mij niet uit of hij mag spelen of niet.
Ik wil gewoon tennis zien ..

Maar je kan zeggen wat je wil maar ..
1. Djoko heeft het spel niet koosjer gespeeld
2. De organisatie van de Australian Open ook niet
3. De overheid van Australië eigenlijk ook niet, want men wilde een voorbeeld stellen
...

Iedereen heeft hier haar op zijn boter.

Dat zou ik niet durven zeggen.
Je moet maar eens zien naar "Border Security, Australia's Front Line"
Die gasten zijn daar echt streng tot in het absurde toe. Bijv. een onnozel stuk fruit in uw bagage dat je niet hebt aangegeven kan je al massa's boete kosten. Dit even terzijde ;)

Bonaventure mag ook opkrassen in Melbourne, net als je verwacht dat ze geen problemen zou hebben met Hartono. Maar dan zit je natuurlijk met het gegeven Bonaventure, en dan kan alles.

Goffin net opgegeven tegen Murray bij 2-6. Blijkbaar opnieuw last van de knie. Hij zal (als hij speelt) op de Aus Open spelen tegen Evans... sowieso al lastig genoeg als hij fit zou zijn.

Mertens opent in de eerste ronde tegen Zvonareva, Zanevska tegen Juvan, Van Uytvanck vs qualifier, Minnen tegen Christian en Flipkens moet aan de bak tegen reekshoofd Sorribes Tormo. Normaal zijn we met Mertens zeker van minstens 3e, 4e ronde, maar vrees ervoor dat we dit jaar iemand van de Belgen zo ver zien geraken.

Komt ook heel goed uit voor kamp Djoko dat hij tegen landgenoot Kecmanovic staat in 1ste ronde. Gegarandeerd geen tegenstander dus die over die hele situatie zal zagen + als het toch nog moest mislopen zit er sowieso toch een Serviër in de 2de ronde.

Kei-slechte loting voor Goffin, je bent er voor of tegen maar Evans staat wel heel sterk te spelen de voorbije maanden.

Einde carrière stilaan toch wel voor Goffin vrees ik. Blessure na blessure, zijn lichaam lijkt helemaal niet meer mee te willen. Voordat je het weet valt hij buiten de top 100 en ik vrees dat hij het mentaal niet meer gaat kunnen opbrengen om zich terug op te werken in het circuit.

Ontzettend jammer natuurlijk, voor hemzelf en voor het Belgisch tennis, want opvolging is er niet. Of het moet van Bergs komen.

Echt een afkeer van Djoko gekregen. Met zijn vakbond, corona tornooitje, denken dat hij meer mag/kan dan andere spelers (of mensen in het algemeen) terwijl hij doet uitschijnen dat hij dé wereldverbeteraar is.
:puke:

Doet niks af aan zijn tenniskwaliteiten ntrlk

Zoek eens op van waar hij komt en wat hij allemaal doet, de man is een god. Corona in Servië wordt ook helemaal anders beleefd als in België, het leven gaat gewoon verder voor diegene dat willen, polarisatie en segregatie gebeurd zelden, de bevolking is meer 1.

Australië laat/liet hem langer in het land om zijn juridische team minder tijd te geven om de beslissing aan te vechten: het heeft niets met corona te maken, mocht hij echt een 'gevaar' zijn voor Australië, gingen ze niet even 4 dagen wachten.
Echter heeft Djokovic niet toegegeven aan de internationale blackmail van vaccinaties, hij is reeds een grote winnaar in dit hele verhaal zonder nog maar op een bal te slaan.

Go Nole! Teken maar beroep aan!

Correcte beslissing, maar het verhaal is nog niet ten einde
Bewondering voor de minister en het land Australië op zich alvast.

Ook al waren die zeker niet zonder fout. Ik vind het sterk dat er nu een beslissing genomen wordt die aangeeft dat Djokovic, die echt een loopje nam met de corona maatregelen na zijn positieve test nog, niet meer waard is dan de average Joe.

Zoek eens op van waar hij komt en wat hij allemaal doet, de man is een god. Corona in Servië wordt ook helemaal anders beleefd als in België, het leven gaat gewoon verder voor diegene dat willen, polarisatie en segregatie gebeurd zelden, de bevolking is meer 1.

Australië laat/liet hem langer in het land om zijn juridische team minder tijd te geven om de beslissing aan te vechten: het heeft niets met corona te maken, mocht hij echt een 'gevaar' zijn voor Australië, gingen ze niet even 4 dagen wachten.
Echter heeft Djokovic niet toegegeven aan de internationale blackmail van vaccinaties, hij is reeds een grote winnaar in dit hele verhaal zonder nog maar op een bal te slaan.

Ow ow ow, een god nog wel?

en grote winnaar in dit hele verhaal zonder nog maar op een bal te slaan.
Er zijn voor mij alleen maar verliezers in dit verhaal. Iedereen heeft gezichtsverlies geleden, ook den Djoko. Of hij zich dat aantrekt, da's weer wat anders

Zucht, anti vaxxer alert. Jij gelooft ook zeker dat de aarde plat is? Maanlanding was fake?:sarcastic:

jongens geen voor/tegen het vaccin discussie hier aub. Daar hebben de andere threads voor.
Tennis aub

Terug
Bovenaan