Voor mensen met performantie issues, blijkbaar is er ook een bug wanneer je settings aanpast ingame.
Dus settings aanpassen in het main menu EN dan nog eens spel herstarten voor je het spel zelf inlaad.
Zal misschien niet bij iedereen daar een oorzaak van zijn, maar tis te proberen.
Ik deed het sowieso al op die manier uit ervaring van andere games waar je moet herstarten, zeker met frame gen en RT settings.
Ondertussen ben ik zelf deftig equipped op heel laag level (ben nog altijd maar level 5 maar wel al shadow armor en een goeie boog.)
Maar blijkbaar is het beter om nog geen unique items te looten omdat enkel de main stats scalen maar niet de unique extras...
Dus maw je bent beter eerst te levellen en dan pas te gaan questen. (wat sucked imo)
Ik lees dat er veel spelers zijn die om die reden vanaf begin van het spel constant arena doen, tot ze hoger level zijn.
Zodat ze die items van quests pas op later level krijgen en dus met hogere unique stats.
Voorbeeld van zo een item, geloot op level 3 en geloot op level 25.
Die stats onder 'effects' scalen dus niet mee als je dat item op level 3 al in je bezit hebt.
free image hosting
Word hier ook uitgelegd onderaan het artikel met een ander item als voorbeeld.