Ja dat is waar maar episode 6 van lord of the rings was ook top.Laatste aflevering was toch top van HotD.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is waar maar episode 6 van lord of the rings was ook top.Laatste aflevering was toch top van HotD.
Hier en daar zie je wel wat fanservice en ik vind dat niet zo storend omdat het subtiel gebeurt.sommige zinnen komen echt recht uit LOTR
nu ook weer na het afbranden van de Harfoots hun huizen: 'for pity's sake, give us a moment to weep' tov Boromir toen Gandalf gevallen was: 'give them a moment for pity's sake'
Ik denk niet dat er 5 minuten passeren zonder een referentie naar de originele trilogie. Schrijnend om te zien.sommige zinnen komen echt recht uit LOTR
nu ook weer na het afbranden van de Harfoots hun huizen: 'for pity's sake, give us a moment to weep' tov Boromir toen Gandalf gevallen was: 'give them a moment for pity's sake'

Ik zie niet in hoe je dat anders kan verwoorden als de schrijvers geen 5 minuten kunnen zonder een referentie naar een ander zijn werk te doen? Mij stoort het alvast, vertel uw eigen verhaal gewoon.Schrijnend? Dat is toch ook niet meer 'smaken verschillen' als je met zo'n bewoordingen komt hoor![]()
Ik denk niet dat er 5 minuten passeren zonder een referentie naar de originele trilogie. Schrijnend om te zien.
Probleem is dat de screenwriters daar niet getalenteerd genoeg meer voor zijn in hollywood, omdat er uiteraard gerecruteerd wordt op basis van ESG scores, ipv talentvertel uw eigen verhaal gewoon.

dacht eerlijk gezegd dat tijdens het forgen van die 3 ringen, die notabene er niet uitzagen zoals ik verwacht had, dat sauron 1 van de 3 was.
Jammer dat we ook niks van adar zagen.
En dat gaat nog even geduld oefenen zijn als ik dat zo lees. 2024...bleh...Ik vond de vorige aflevering maar meh (eerste keer dit seizoen dat ik het echt minder vond), maar deze vond ik super. Heel veel duidelijkheid gebracht en tegelijkertijd zit ik met een pak nieuwe vragen. Ik kijk uit naar seizoen 2 in elk geval!