The Masked Singer 2024

Maar allez, Zeeduivel constant in het Engels bezig en ‘hello Belgium’ en dan zitten ze gewoon uitsluitend Vlaamse namen op te noemen… Wild Dances stond overigens 10 weken op 1 in de UltraTop.

Volgens X: Poppemie = Nathalie Meskens, maar kan die zo goed zingen?!

Laatst bewerkt:
Ik heb iedere week meer moeite met de kleuren van dat kostuum van Zebra.
Het hoofd is een zebra, maar de rest daaronder lijkt meer op een tijger of zo.

Zeeduivel is Ruslana, 100%. Is het hier trouwens al iemand opgevallen dat er bij opkomst van Zeeduivel op het podium, al élke aflevering een Eurosong liedje heeft gespeeld? Er was daarnet ook een verwijzing naar "1 life" van Xandee, onze inzending van 2004, toen Ruslana won.

Zeeduivel is Ruslana, 100%. Is het hier trouwens al iemand opgevallen dat er bij opkomst van Zeeduivel op het podium, al élke aflevering een Eurosong liedje heeft gespeeld? Er was daarnet ook een verwijzing naar "1 life" van Xandee, onze inzending van 2004, toen Ruslana won.
Ik was in de twijfel, maar ik volg nu wel.

Samson & Marie!

Is dat nu niet de eerste keer dat men Samson & Marie zegt?

Best triest dat je daarvoor iemand van Ketnet voor nodig hebt. :laugh:

Ik hoor inderdaad ook wel Ella Leyers in Poppemie. En Samson & Marie is al lang overduidelijk hé. Vorige week voor het eerst vernoemd.

Ik hoop toch dat iedereen door heeft dat die jury niet gelijk de kijkers evenveel tijd heeft om dat te onderzoeken? Da's al allemaal lang opgenomen daags na mekaar

Terug
Bovenaan