The Masked Singer 2024

Oei, die Engelse uitspraak van Zebra… nu hoor ik wel helemaal niet meer Jade Mintjens. Dan toch Céline?
Jade zong onlangs in een sketch van De Ideale Wereld. Dat was niet de stem van Zebra. Ik neig ook naar Céline.

Zebra blijft Hanne van k3 voor mij, maar precies weinig mensen die dat nog volgen.
Contractueel verboden. Dat ze in De Slimste Mens zat was al een uitzondering. Meedoen aan een zangwedstrijd, zonder de ander K3'tjes: uitgesloten.

100% zeker:
Zeeduivel = Ruslana
Poppemie = Nathalie Meskens
Phoenix = Gustaph

Vermoeden:
Zebra = Céline Van Ouytsel
Medusa = Linda Mertens
Giraf = Kurt Rogiers
Labradoodle = Francisco Schuster

Celine heeft dat heel goed gedaan, ik vond haar een aangename stem hebben, zeker zo zonder enige ervaring. Straf.

Die Jens... mijn god! Hoe kleed ik me zo belachelijk mogelijk, en op alles "amai zeg.. hallokes... hola...hola pola!". Om misselijk van te worden.

De jury is Ruslana ook nog totaaaal niet op het spoor en vraag me zelfs af of iedereen die zou kennen, want is natuurlijk niet van het kaliber van een Johnny Logan.

Mijn dochter zit hier al dagen naar oude afleveringen te kijken van the masked. singer.

Die jury met Andy Pelemans en Karen Daemen is echt immens irritant.
En ik was me al aan het ergeren aan de nutteloze jury uit dit seizoen mar de vorige seizoenen is echt een pak erger.

Als ze zo zeker zijn, nog altijd zoveel flut-pistes bij de tips… pfff
EDIT: En nu Ruslana, toch niet zo best gezongen en jury dan compleet onder de indruk. :sop:

Laatst bewerkt:
Als ze zo zeker zijn, nog altijd zoveel flut-pistes bij de tips… pfff
EDIT: En nu Ruslana, toch niet zo best gezongen en jury dan compleet onder de indruk. :sop:

Volgens mij is dat al geregeld dat zij zal winnen. Die heeft toch ook een simpel kostuum. Dat ophemelen ook jezus die kan toch niet zingen 🙈

Het leuke is er nu wel af…van de laatste 5 ben ik heel zeker.

Dan toch niet Ingeborg, bizar, ik hoor die er altijd in 🙃
De Giraf kon het goed verstoppen, ik zou nooit de link gelegd hebben aan de stem alleen, chapeau.
Intussen zijn alle deelnemers bekend, ik zie geen verrassingen meer nu?

Ik vond het spel nog altijd het best gespeeld door Celine, sterk voor iemand die geen zangeres was, en goed in de rol.

Ik vond het spel nog altijd het best gespeeld door Celine, sterk voor iemand die geen zangeres was, en goed in de rol.
Zaterdag met de kinderen gaan kijken in het sportpaleis. Live klonk Celine toch al iets minder fraai. Logisch ook, maar nu hoorde je wel duidelijk dat het geen echte zangeres is :wink: Wel nog altijd goed gedaan, daar niet van.

Sandra Kim zong ze allemaal naar huis.

Allé, de andere échte artiesten deden het het ook goed hoor, daar niet van. Van de huidige figuren die nog in de race zijn, vond ik Labradoodle de beste prestatie leveren.

Ik veronderstel dat bij de opnames van Masked Singer de postproductie eindeloos zit te luisteren en bij te schaven tot de sound goed zit (maar nog duidelijk autotune). Ik wil niet diegene zijn die de foltering moet ondergaan om Eric Van Looy en Marc Coucke te proberen fixen (en bij Eric was het niet te redden).

In het Sportpaleis valt het live niet te doen, chapeau dat ze dan toch echt zingen, ze konden evengoed playbacken wat sommige entertainers in die hal ook doen op andere events (à la Britney Spears).

Er zou in het Sportpaleis een extra figuur "ontmaskerd" zijn? Belle Perez heeft als Mysterium opgetreden.
Enig idee waarom ze niet gewoon heeft deelgenomen? Een gaaf pak in zo'n Venetiaanse stijl trouwens.

694

Terug
Bovenaan