Heeft volgens mij geen universitair diploma.Zebra blijft Hanne van k3 voor mij, maar precies weinig mensen die dat nog volgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft volgens mij geen universitair diploma.Zebra blijft Hanne van k3 voor mij, maar precies weinig mensen die dat nog volgen.
Jade zong onlangs in een sketch van De Ideale Wereld. Dat was niet de stem van Zebra. Ik neig ook naar Céline.Oei, die Engelse uitspraak van Zebra… nu hoor ik wel helemaal niet meer Jade Mintjens. Dan toch Céline?
Contractueel verboden. Dat ze in De Slimste Mens zat was al een uitzondering. Meedoen aan een zangwedstrijd, zonder de ander K3'tjes: uitgesloten.Zebra blijft Hanne van k3 voor mij, maar precies weinig mensen die dat nog volgen.
Het zal dan wel, maar ik hoor die stem er totaal niet in. Ik hoor een Vlaams accent, geen Slavisch accent.Nu nog mensen die Ingeborg denken?
200% Ruslana. Ze is getrouwd met de lead zanger van een Ukrainse band.
Ja lap nu hoor ik ze zelf in de sing offWaar ze trouwens Nathalie Meskens horen bij Sylvie is mij een raadsel.

Als ze zo zeker zijn, nog altijd zoveel flut-pistes bij de tips… pfff
EDIT: En nu Ruslana, toch niet zo best gezongen en jury dan compleet onder de indruk.![]()
Zaterdag met de kinderen gaan kijken in het sportpaleis. Live klonk Celine toch al iets minder fraai. Logisch ook, maar nu hoorde je wel duidelijk dat het geen echte zangeres isIk vond het spel nog altijd het best gespeeld door Celine, sterk voor iemand die geen zangeres was, en goed in de rol.
Wel nog altijd goed gedaan, daar niet van.