Da's omdat ge enkel maar naar Eén kijkt.Damn ik begin oud te worden, wie is dat nu weer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's omdat ge enkel maar naar Eén kijkt.Damn ik begin oud te worden, wie is dat nu weer![]()
Amy van K2zktK3 hoor ik ook wel in de mispoes
Idd!Amy zingt slechter.
niet waarDa's omdat ge enkel maar naar Eén kijkt.

De jury heeft die tune gewoon niet goed gehoord. Leek op de tune van VTM nieuws, maar het was de tune van het weerbericht op vtm. Een veelgemaakte foutFake tips in het filmpje werd toch niet gedaan? Als ze daar tiritomba in verwerken bij edelhert of de tune van 19u nieuws bij Roos..

Lotti en Steverlinck zaten samen in ‘liefde voor muziek’ dus ze kunnen daar wel nog wat meespelenDe jury heeft die tune gewoon niet goed gehoord. Leek op de tune van VTM nieuws, maar het was de tune van het weerbericht op vtm. Een veelgemaakte fout
Wel geen idee wat dat met Yanina Wickmayer te maken heeft.
Duidelijker dan radijsje?Robots zijn Lize en Aster. Geen enkele verdere discussie nodig, duidelijker was het nog nooit.

Radijsje niet gezien?Robots zijn Lize en Aster. Geen enkele verdere discussie nodig, duidelijker was het nog nooit.

Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.Robots zijn Lize en Aster. Geen enkele verdere discussie nodig, duidelijker was het nog nooit.

Of grasmachine Sam GoorisPapegaai denk ik Jonas Van Geel? Aan die moves te zien, das ook zo’n ADHD kerel.
Of grasmachine Sam Gooris
Vooral de moves van de handenGunther levi word hier gedacht . Met de romeos staan die ook altijd zo opt podium.
Papegaai denk ik Matteo Simmoni.Ik ben echt fan van dit programma/concept, een van de weinige programma’s waar ik mijn TV voor aanzet.
Helaas zijn we vorig seizoen meteen superverwend geweest met Duiker en Koningin, het niveau ligt nu echt pakken lager
Ik vond die mannelijke robot wel nog een goede stem hebben, straf dat jullie Aster verdenken… als die echt zo kan zingen amai santé…
Papegaai denk ik Jonas Van Geel? Aan die moves te zien, das ook zo’n ADHD kerel.
Enkele tips kloppen ook. Meegespeeld in een musical van Adam & Eva. Het overleven op Mars slaat op zijn cover van "Life on Mars".Ik heb Edelhert eens zitten analyseren en ik dacht eerst aan Jasperke, maar het is gewoon echt Johnny LoganEnkele tips kloppen ook. Meegespeeld in een musical van Adam & Eva. Het overleven op Mars slaat op zijn cover van "Life on Mars".
Echt helemaal zeker ben je nooit natuurlijk, maar het zou wel geweldig zijn als het echt hem is.
Dat lijkt me wel heel sterk... Dat ze een internationale gast (die niet NL is) zouden kunnen aantrekken?