The Masked Singer

The Masked Singer

Fake tips in het filmpje werd toch niet gedaan? Als ze daar tiritomba in verwerken bij edelhert of de tune van 19u nieuws bij Roos..
De jury heeft die tune gewoon niet goed gehoord. Leek op de tune van VTM nieuws, maar het was de tune van het weerbericht op vtm. Een veelgemaakte fout :unsure:
Wel geen idee wat dat met Yanina Wickmayer te maken heeft.

De jury heeft die tune gewoon niet goed gehoord. Leek op de tune van VTM nieuws, maar het was de tune van het weerbericht op vtm. Een veelgemaakte fout :unsure:
Wel geen idee wat dat met Yanina Wickmayer te maken heeft.
Lotti en Steverlinck zaten samen in ‘liefde voor muziek’ dus ze kunnen daar wel nog wat meespelen

Robots zijn Lize en Aster. Geen enkele verdere discussie nodig, duidelijker was het nog nooit.
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien.
Maar ik heb vorig seizoen vaak gelezen hoe duidelijk het we was dat er een bepaalde persoon in één van die pakken zat, tot achteraf bleek dat het toch iemand anders bleek te zijn.

Ik ben echt fan van dit programma/concept, een van de weinige programma’s waar ik mijn TV voor aanzet.

Helaas zijn we vorig seizoen meteen superverwend geweest met Duiker en Koningin, het niveau ligt nu echt pakken lager :(

Ik vond die mannelijke robot wel nog een goede stem hebben, straf dat jullie Aster verdenken… als die echt zo kan zingen amai santé…

Papegaai denk ik Jonas Van Geel? Aan die moves te zien, das ook zo’n ADHD kerel.

Voor Robots dachten we hier aan Mathias Vergels en Lynn Van den Broeck. Zij heeft in Thuis ook eens gezongen en haar stem leek er precies wel een beetje op, maar de tips konden we niet echt matchen.

Cycloop heeft wel het zwakste/goedkoopste pak van gans de show.

Net nog eens geluisterd en cycloop is inderdaad Bart Cannaerts.

Miss poes is blijkbaar Camille Dhondt.
Tips: is 2e geworden bij auditie voor like me, ze zegt ciaokes miawkes, in like me zegt ze ciaokes byekes. Op een kat was er een snor getekend en haar kat heet moustache.

Ik ben echt fan van dit programma/concept, een van de weinige programma’s waar ik mijn TV voor aanzet.

Helaas zijn we vorig seizoen meteen superverwend geweest met Duiker en Koningin, het niveau ligt nu echt pakken lager :(

Ik vond die mannelijke robot wel nog een goede stem hebben, straf dat jullie Aster verdenken… als die echt zo kan zingen amai santé…

Papegaai denk ik Jonas Van Geel? Aan die moves te zien, das ook zo’n ADHD kerel.
Papegaai denk ik Matteo Simmoni.
Dirty doet me aan callboys denken en hij is ook gewoon hot bij veel vrouwen. Dat ADHD gedrag is zoals smos in safety first. En er is voor zover we weten nog geen enkele vtm'er tussen de kandidaten. (Dat kan toch niet?)

Vorig jaar had ge playboy KJ die ook zo een dirty nummer deed. Ik kan me niet inbeelden dat een Jonas Van Geel (Die 0,0 sex uitstraalt) zoiets zou zingen.

Ik heb Edelhert eens zitten analyseren en ik dacht eerst aan Jasperke, maar het is gewoon echt Johnny Logan :bow: Enkele tips kloppen ook. Meegespeeld in een musical van Adam & Eva. Het overleven op Mars slaat op zijn cover van "Life on Mars".

Echt helemaal zeker ben je nooit natuurlijk, maar het zou wel geweldig zijn als het echt hem is.

Ik heb Edelhert eens zitten analyseren en ik dacht eerst aan Jasperke, maar het is gewoon echt Johnny Logan :bow: Enkele tips kloppen ook. Meegespeeld in een musical van Adam & Eva. Het overleven op Mars slaat op zijn cover van "Life on Mars".

Echt helemaal zeker ben je nooit natuurlijk, maar het zou wel geweldig zijn als het echt hem is.

Dat lijkt me wel heel sterk... Dat ze een internationale gast (die niet NL is) zouden kunnen aantrekken?

Edelhert volgens ons hier heel duidelijk Helmut Lotti.
radijsje is overduidelijk Erik Van Looy
papegaai dachten we Sam Gooris maar toen hoorden we het opnieuw en tis toch precies niet echt zijn stem :), moves wel maarja :-D
Voor de rest nog niet echt een idee :)

Terug
Bovenaan