The Plucky Squire

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
plucky.png

release: 17 september 2024
genre: action-adventure
dev: All Possible Futures

Getekende figuurtjes verkennen een wereld naast de bladzijden van hun boek.

The Plucky Squire follows the magical adventures of Jot and his friends—storybook characters who discover a three-dimensional world outside the pages of their book. When the malevolent Humgrump realizes he’s the villain of the book—destined to lose his battle against the forces of good for all eternity – he kicks the heroic Jot out of its pages and changes the story forever.

Jot must face challenges, unlike anything he’s ever seen if he is to save his friends from Humgrump’s dark forces and restore the book’s happy ending.

Jump between 2D and 3D worlds in this charming action-adventure – solving puzzles, boxing badgers, flying with a jetpack, and enjoying many more delightful and surprising mini-challenges as you become the hero of a living storybook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Al een goed uurtje gespeeld en wat een fun.
Mooi gebracht, leuke humor. Zit nu net in de 3D wereld.
Moeilijk kiezen tussen dit en Astro bot 😁

Deze avond eens gespeeld, eerste 3 hoofdstukken gedaan en is best wel fun. De 2D werelden vind ik wel leuker dan de 3D wereld, maar ik denk/hoop dat het sowieso wel meer afspeelt in die 2D wereld. Smaakt sowieso naar meer en dat gaan we morgen doen!

Tof spelleke. Ik vind net als Bunkerbudy de 2D-werelden wel toffer dan het 3D-gedeelte.
Leuke puzzels ook.

Tof spelleke. Ik vind net als Bunkerbudy de 2D-werelden wel toffer dan het 3D-gedeelte.
Leuke puzzels ook.
De 2de keer in de 3D wereld vond ik het wel leuker dan de eerste keer, maar de puzzels en ook gewoon de stijl en GP van de 2D wereld blijven leuker. Maar alles samen loopt het wel goed.

Toch wat teleurgesteld nadat ik de reviews had gezien.
Buggy (meerdere keren al vast gezeten in de omgeving, of tekst van personages die niet verandert wanneer je terugkeert naar de 2d wereld nadat je het objective completed hebt), simplistisch, je maakt niet veel gebruik van je speciale skills terwijl dit het beste van het spel is.

Heb het ook al gelezen maar tot dusver geen probleem mee gehad en zit in ch6 nu. Ik neem wel back-ups voor elk nieuw chapter, just in case.

Op de PS5 hier geen problemen gehad. 1 keer dat een bom animatie niet werkte maar niet vastgezeten ofzo. :eek:

Prima spel, heb er mij mee geamuseerd voor 10u. Ze mochten gerust hun gameplay mechanics wat meer gebruiken maar begrijp het ergens wel dat ze het zo kort hebben gehouden.
Ik kwam wel geld te kort om de laatste skill te kopen! Trophy gemist :( en bij chapter replay begin je precies zonder geld... een volledig nieuwe playthrough doen om alles te halen daar heb ik momenteel geen zin in.

Op de PS5 hier geen problemen gehad. 1 keer dat een bom animatie niet werkte maar niet vastgezeten ofzo. :eek:

Prima spel, heb er mij mee geamuseerd voor 10u. Ze mochten gerust hun gameplay mechanics wat meer gebruiken maar begrijp het ergens wel dat ze het zo kort hebben gehouden.
Ik kwam wel geld te kort om de laatste skill te kopen! Trophy gemist :( en bij chapter replay begin je precies zonder geld... een volledig nieuwe playthrough doen om alles te halen daar heb ik momenteel geen zin in.
Ja, chapter replay is geen optie, die boel tracked niet en zit compleet gebugged blijkbaar, je moet echt alles doen via NG. Gelukkig wist ik dit op voorhand en let ik er goed op. Hence ook de back-ups van de save file elk chapter, just to be sure :p

Moet er wel nog eens op verder doen, ben dit wat aan het afwisselen met Space Marine 2.

Ja, chapter replay is geen optie, die boel tracked niet en zit compleet gebugged blijkbaar, je moet echt alles doen via NG. Gelukkig wist ik dit op voorhand en let ik er goed op. Hence ook de back-ups van de save file elk chapter, just to be sure :p

Moet er wel nog eens op verder doen, ben dit wat aan het afwisselen met Space Marine 2.
Slim :D
Ik zag de chapter replay en dacht ah perfect... niet dus. Had het ook eerst beter eens opgezocht.
Afin, het is maar een trophy dus niets erg

Terug
Bovenaan