Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trailer gezien, Razor Crest is back?
Maar toch niet de actual Crest? Wss een gelijkaardige ST70?jep, opgeblonken versie.
Ik ben benieuwd, eergisteren nog tickets gekocht voor zaterdagavond Screen X in Kinepolis Brugge. Dacht dat er nog maar 8 stoeltjes verkocht waren toen. Ik voel echt geen hype rond deze film.![]()
Neen klopt. Van een oude imperial verzamelaar ofzoMaar toch niet de actual Crest? Wss een gelijkaardige ST70?

Zelfde mening, de film was goed gemaakt maar bood niet veel diepgang.Mandalorian gaan zien. Ni slecht, maar ook helemaal niet waaaaaaaaauw.
Wie fan is van de echte Mandalorian serie, met de nadruk op de vele Mandalorians en hun historie, zal bedrogen uitkomen. En in Grogu zit spijtig genoeg ook helemaal geen evolutie.

Klopt, had dat nu het verhaal van de film geweest zou ik meer positief geweest zijn. Ik vond dat verhaal veel interessanter om volgen dan de film die ik gisteren heb gezien. Op zich had dit beter gepast als serie dan als film en het verhaal vd Mando's beter als film.De ontknoping hebben we in seizoen 3 gehad, hè. De Mandalorians die hun maatschappij weer beginnen opbouwen en Grogu die veilig is van Moff Gideon. In dat opzicht was deze films zelfs compleet overbodig. Maar kvond het toch tof om te zien.