Tijdloze 2024

Vanaf maandag 14 uur heb je terug 100 uur de tijd om te stemmen voor de Tijdloze, de lijst waar Studio Brussel het jaar altijd mee afsluit. Het leek mij dan ook wel het moment om een thread te beginnen. Ja elk jaar keren er nummers terug waarvan je denkt "en wat doet dat hier" en schieten we hier bij sommige nummers in een collectieve rant maar dat is nu eens oprecht een traditie waar ik elk jaar naar uitkijk.

Drop hier alvast je top 3!

Altijd moeilijk om slechts drie nummers te kiezen, dit jaar zullen het deze worden denk ik:

1. Child in Time - Deep Purple
2. All the Small Things - Blink-182
3. Disarm - The Smashing Pumpkins

Ooit gaan we het erin krijgen! En dan kunnen we collectief ragen als ze maar een snippet van 5 minuten gaan laten horen.

cf6989a2-0057-4f54-b05e-9f18b400aeb8.jpg

Gisteren gestemd naar de goesting vh moment. Vandaag zouden het waarschijnlijk een andere 2 en 3 zijn, vanmiddag ook en ga zo maar door :)

1) Bruce Springsteen - Jungleland
2) Therapy? - Die Laughing
3) Oasis - Champagne Supernova

Op VRT Max en Canvas worden nu een aantal muziekdocus uitgezonden naar aanleiding van de tijdloze. Ook het Tijdloze programma daar is echt nog wel leuk: Cuvelier presenteert dat goed, er wordt gesproken met mensen die ook echt iets kunnen vertellen over muziek en het format is best entertainend

Terug
Bovenaan