Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik heb die DLC uit. In TR2 ben ik niet ver. Tot aan Bartoli's hideout gespeeld en dan gestopt. Ben nu wat andere games aan het spelen.@X-Vision hebt gij UB uitgespeeld dan? Also hoe ver zit je in TR2?
De oude PC games hadden die ook al, het was enkel de PS1 games die anders werkten.Dus dit game heeft manuele saves (gekregen)? Hola. Dat was zowat de enige reden waarom ik het niet zou aangeschaft hebben: die checkpoints/savegame crystals. Top!
Bedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon. Het heeft niet veel zin om import te betalen voor zowel de PS4 en XBOX ONE-versie.Collector's is enkel limited run en dus ook import van VS.
Ja één van de redenen dat ik nog eens een tweede maal gekocht heb is puur in de hoop dat nog mensen dit doen en ze 4 en 5 ook remasteren in een tweede bundel. AoD mag, maar moet niet speciaal xDBedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon. Het heeft niet veel zin om import te betalen voor zowel de PS4 en XBOX ONE-versie.
Verklaart ook de hoge verzendkosten op de Tomb Raider Store (Ook niet verder bij stilgestaan. Baldurs Gate 3 was ook al €20 verzending, dus dacht dat ze hier ook gewoon hard door hadden geteld).
Wel serieus blij dat deze fysiek uitkomt. Hopelijk verkopen deze goed en komen de vervolgen er ook nog aan! (Ja, zelfs AoD, maar dan liefst wel zonder de bugs)

Bij mij is het bij LRG duurder dan in de store. LRG is 245 euro met tax en verzending terwijl in de store het 222 euro is, maar zie wel niks van taks staan daar.Bedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon.

Wil ik ook wel weten beetje nostalgie om ze mss nog eens te spelen.De besturing valt dit wat mee anno 2025 ? Staan in promo voor kleine 12€
.