Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Geen Bam Margera ook blijkbaar.

Dan toch. :thumb:

“Well, here’s what happened,” explained co-host Roger Bagley. “The game was already done. Tony called up Activision and was like ‘hey, we’re putting Bam in the thing’, and they were like ‘hey, we can’t’.

“He goes ‘no, you’re gonna do it’, and basically made them fly Bam back out there to get body-scanned and everything else, and get him back in the game.”

Bam lijkt trouwens in goeie conditie de laatste tijd:

haha daar moet ik hier thuis niet mee afkomen
Dit naar uw madam sturen. Is als kunst!

Doe mij nu ook niks kopen eh gij daar!

Is ook niet nodig om een stuk overpriced plastiek te kopen, Een vijs en een lijntje visdraad gaat ook.😋
38 jaar hier en er hangen er drie in de living.

Bam Margera is al effe terug goed bezig, begrijp eigl niet zo goed wrm ze er hem niet van de eerste keer instaken

Is ook niet nodig om een stuk overpriced plastiek te kopen, Een vijs en een lijntje visdraad gaat ook.😋

Bam Margera is al effe terug goed bezig, begrijp eigl niet zo goed wrm ze er hem niet van de eerste keer instaken
Bad publicity enzo. Activision krijgt al zodanig veel kritiek dat een bende online haters zich wel weer zou bezighouden met Bam zijn veroordelingen (in 2024 nog jailtime gekregen) naar boven te halen en dat willen ze natuurlijk vermijden als je iemand linkt met uw game.

hahaha, moet zeggen ziet er wel nice uit

Hier ook twee decks hangen in de living, is geweldig.

LOL, hier hangt mijn (en de dochter) haar skateboard ook aan de muur (in de garage, niet als decoratie) maar die hanger heeft mij 15 cent met de 3d-printer gekost :p

Compleet toevallig is de naam van de dochter ook de familienaam van een pro-skater. Het is wel ergens een plan om al die zijn pro-decks te kopen want dat zijn dus skateboards met haar naam op :D

LOL, hier hangt mijn (en de dochter) haar skateboard ook aan de muur (in de garage, niet als decoratie) maar die hanger heeft mij 15 cent met de 3d-printer gekost :p

Compleet toevallig is de naam van de dochter ook de familienaam van een pro-skater. Het is wel ergens een plan om al die zijn pro-decks te kopen want dat zijn dus skateboards met haar naam op :D
Zie het al voor mij dat uw dochter Birdhouse noemt nu :oi22:

Thomas?

Terug
Bovenaan