A anders. Well-known member 3 april 2025 #41 Goldrusher zei: Skater Island kreeg zo te zien een nieuwe, wel heel bijzondere hidden area. (vanaf 00:30) Klik om te vergroten... Het is wel opvallend hoe ze in zo'n arcade spel toch de stijl van de skater juist kunnen doen uitkomen.
Goldrusher zei: Skater Island kreeg zo te zien een nieuwe, wel heel bijzondere hidden area. (vanaf 00:30) Klik om te vergroten... Het is wel opvallend hoe ze in zo'n arcade spel toch de stijl van de skater juist kunnen doen uitkomen.
M MorGo7h Well-known member 24 april 2025 #43 LouGarou zei: Zie het al voor mij dat uw dochter Birdhouse noemt nu Klik om te vergroten... Allesinds beter dan Toy Machine Ik denk dat ik deze ook wel ga kopen uit nostalgie. Vroeger Tony Hawk Pro Skater 3 kapot gespeeld als 11-12 jarige. De 4 heb ik nooit gehad denk ik.
LouGarou zei: Zie het al voor mij dat uw dochter Birdhouse noemt nu Klik om te vergroten... Allesinds beter dan Toy Machine Ik denk dat ik deze ook wel ga kopen uit nostalgie. Vroeger Tony Hawk Pro Skater 3 kapot gespeeld als 11-12 jarige. De 4 heb ik nooit gehad denk ik.
Goldrusher Crew Member Platinum Trophy 8 juni 2025 #44 In de launch trailer niemand minder dan Bam Margera... en zelfs muziek van CKY.
B belvedere86 Well-known member 9 juni 2025 #45 Zonet de demo gespeeld. Ik heb vroeger enkel THPS 1 en 2 gespeeld dus deze heeft voor mij dat laagje nostalgie niet. Voelt ook iets sneller aan ook? Maar hier spendeer ik sowieso wel enkele uren aan.
Zonet de demo gespeeld. Ik heb vroeger enkel THPS 1 en 2 gespeeld dus deze heeft voor mij dat laagje nostalgie niet. Voelt ook iets sneller aan ook? Maar hier spendeer ik sowieso wel enkele uren aan.
Quickey Well-known member Platinum Trophy 5 juli 2025 #46 https://www.exophase.com/game/tony-hawk-s-pro-skater-3-4-psn/trophies/
Splitr Active member 9 juli 2025 #47 Echt doe dan een pre order op bol zodat ik hem gisteren ging hebben bij het thuiskomen , zie ik op de tracking dat ze pas vandaag leveren
Echt doe dan een pre order op bol zodat ik hem gisteren ging hebben bij het thuiskomen , zie ik op de tracking dat ze pas vandaag leveren