Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die opmerking van het eventuele inhouden als hij Jorgensen ziet rijdenKsnap niet dat Renaat niet wil inzien dat Pogacar dat gewoon gaat dichtrijden. Alsof daar nog twijfel is.
WTFIk zou de vuelta rijden , gaan voor de triple. Alhoewel voor de spankracht van de kijker mss liever niet.
EDIT: Also: in before foeterende Evenepoel die klaagt dat Vingegaard niet wou overnemen.
Ik kan ook zeggen dat ik voor geel ga in Parijs volgend jaar... wil niet zeggen dat ik daar plots de benen voor heb...Het is natuurlijk wel een beetje dwaas om te zeggen van we gaan all in alles voor geel en dan gewoon niks te doen.
Graag eens een tour waar iedereen in bloedvorm is. Zien wat dan de verschillen zijn.Als je dit allemaal ziet... ik begin stilaan te vrezen dat we aan de start van een nieuw Armstrong tijdperk* staan. Dat Vingegaard niet top is staat buiten kijf maar zó ver van zijn top?
EDIT: Also: in before foeterende Evenepoel die klaagt dat Vingegaard niet wou overnemen.
* Dit is geen doping referentie voor alle duidelijkheid
Renaat toch.. "mooi beeld, fight fight fight"
Even Trump citeren
Dat was toch even pijnlijk ja...Renaat toch.. "mooi beeld, fight fight fight"
Even Trump citeren

Als je zijn reactie net na de aankomst ziet denk ik niet dat er veel wieltjeszuiger aan was maar dat het vooral het absoluut maximaal haalbare was voor hem.wieltjeszuiger Vingegaard , daar zal geen bromance ontstaan.