Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk eerlijk gezegd dat als De Lie niet twijfelt en zélf aangaat vanuit het wiel van Stuyven dat hij die mannen hier allemaal het snot voor de ogen rijdtDe Lie idd ingesloten, anders zat er meer in
Nu wacht hij eigenlijk te lang tot Pedersen van opzij aan gaat maar die brengt ook oa Gaviria nog mee.Stuyven die naar links ipv rechts gaat eerderJammer zeg De Lie kiest de verkeerde kant en volledig ingesloten. Mooi wel van Girmay, overtuigend toch.
"Mathieu heeft het hele jaar nog geen lekke band gehad, maar nu stond hij vooraan én achteraan lek", zuchtte ploegleider Christoph Roodhooft.
Zullen maar blij zijn zeker dat alles goed lijkt met Evenepoel.Om eerlijk te zijn vond ik het maar een matige docu.Als je de docu donderdag gezien hebt over Bini, dan kan je je wel voorstellen hoe gelukkig hij zich moet voelen na deze zege vandaag.
Dat hoop ik toch ook vooral, dat de Tour niet onthoofd wordt na vier dagen. Ik vermoed dat de kopmannen wel niet teveel risico's zullen nemen in die afdaling, met de zware valpartijen van dit voorjaar (in afdalingen) nog in gedachten. Maar als er nog een ritzege te rapen valt zullen er sowieso wel anderen zijn die tot op of over het randje gaan. Hopelijk blijft er daarom weer een vlucht vooruit, dan is dat gevaar toch veel minder.Ja, dit wordt toch al een lekkere rit na amper 4 dagen
En nu maar hopen dat iedereen zonder ongelukken de laatste afdaling doorkomt...
Ik vermoed dat de lange vlucht zal wegblijven vandaag (afhankelijk wie er in zal zitten):
- Zowel Pogi, Vingegaard en Remco blijven liever nog even weg van het geel om de ploeg te sparen
- Carapaz en EF zijn heel blij met het geel als het niet voor de ritoverwinning zal zijn hopen ze misschien dat Vingegaard en Pogi niet te zot gaan doen.
- Paar goeie klimmers: Onley - Poels - FDJ - herrada... staan ver genoeg in het klassement
- Ik zie zelf WVA meegaan in de aanval (eventueel voor etappe of voor Vingegaard te helpen op het laatste).

Ik denk ook dat ze gaan proberen om het geel te geven aan een sterke klimmer, maar ik verwacht wel veel strijd tussen de klassementsmannen vandaag. Als Vingegaard effectief beter is dan vooraf gedacht gaan ze weer van iederen HM gebruik maken om Pogacar bergrit na bergrit te "versmachten". Heel benieuwd of Carapaz en R.EV gaan kunnen volgen. Vooral heel blij met Carapaz die weer boven water lijkt te komen.Ik vermoed dat de lange vlucht zal wegblijven vandaag (afhankelijk wie er in zal zitten):
- Zowel Pogi, Vingegaard en Remco blijven liever nog even weg van het geel om de ploeg te sparen
- Carapaz en EF zijn heel blij met het geel als het niet voor de ritoverwinning zal zijn hopen ze misschien dat Vingegaard en Pogi niet te zot gaan doen.
- Paar goeie klimmers: Onley - Poels - FDJ - herrada... staan ver genoeg in het klassement
- Ik zie zelf WVA meegaan in de aanval (eventueel voor etappe of voor Vingegaard te helpen op het laatste).
Langs de kant van Valloire? De afdaling langs de Col de Sarenne langs waar ze vandaag oprijden (de gemakkelijke kant) is wel minder gevaarlijk dan de kant langs waar ze nu afdalen.die afdaling al zelf gedaan en is superoverzichtelijk en eigelijk totaal niet gevaarlijk.
Als je natuurlijk tegen 100 per uur naar beneden vlamt is dat iets anders..
Pidcock is daar ooit weggereden denk ik om dan in alpe dhuez te winnen?