Tour de France 2024

Almeida in Zwitserland was al zotjes, ma die lijkt nog sterker nu :biglaugh:
Kan wel boos worden op Ayuso, ma die kan niet sneller

Wel interessant eigenlijk dat de 2-3 favorieten allemaal een atypische voorbereiding gehad hebben. Twee met serieuze blessures en de andere die de giro al in de benen heeft.

Zelden gezien zo'n overnames bergop.

Er gaan er hier een paar ferm tijds verliezen. Al zitten de groten gewoon nog mooi bij elkaar.

Zelden gezien zo'n overnames bergop.

Er gaan er hier een paar ferm tijds verliezen. Al zitten de groten gewoon nog mooi bij elkaar.
Ik denk dat we ondertussen toch wel al geleerd hebben dat behalve in heel vreemde omstandigheden enkel aankomsten bergop en tijdritten relevant zijn

Straffe prestatie toch van Vingegaard... al kan die later in de Tour nog altijd een weerbots krijgen natuurlijk.

ai Evenepoel toch mindere afdaling. Jammer dat hij net niet bij Vingegaard kon komen zat maar een 5" tussen.

Ik dacht eigenlijk dat Evenepoel beter kon dalen? Of is dat een verkeerde indruk die ik had?

Ik dacht eigenlijk dat Evenepoel beter kon dalen? Of is dat een verkeerde indruk die ik had?
Hij heeft al een paar keer serieus tegen de grond gelegen, op een bepaald moment kruipt dat in uw hoofd. Logisch natuurlijk, maar tijd is tijd.

Terug
Bovenaan