Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelden gezien zo'n overnames bergop.
Ik denk dat we ondertussen toch wel al geleerd hebben dat behalve in heel vreemde omstandigheden enkel aankomsten bergop en tijdritten relevant zijnZelden gezien zo'n overnames bergop.
Er gaan er hier een paar ferm tijds verliezen. Al zitten de groten gewoon nog mooi bij elkaar.

Mja goed, maar hopelijk kan hij nu bij die drie blijven anders kan hij hier nog te veel tijd verliezen.Remco toch wel in goede doen hoor, Pogi is buitenaards maar dat wisten we al natuurlijk
Mja goed, maar hopelijk kan hij nu bij die drie blijven anders kan hij hier nog te veel tijd verliezen.

Zou hij een probleem hebben? Op deze manier zal hij redelijk wat tijd verliezen.Ik dacht eigenlijk dat Evenepoel beter kon dalen? Of is dat een verkeerde indruk die ik had?
Hij heeft al een paar keer serieus tegen de grond gelegen, op een bepaald moment kruipt dat in uw hoofd. Logisch natuurlijk, maar tijd is tijd.Ik dacht eigenlijk dat Evenepoel beter kon dalen? Of is dat een verkeerde indruk die ik had?