Tour de France 2024

Philipsen gaat daar toch ook weer heel de weg over? En maakt zo ruimte voor bini, de Lie zat erachter gewoon vast.

bQwn3NO.jpeg

Er zijn in de tour van 2024 ook nog maar 8 witte truien uitgedeeld he :S

Moest Wout hier kunnen winnen dan zou hij toch meesprinten, je laat dit niet liggen
WVA had waarschijnlijk terug slechte benen, op 10km was hij aan kop van het peloton aan het rijden voor zijn ploeg. Want dit is een aankomst die hem goed ligt, hij heeft in 2022 een gelijkaardige sprint gewonnen.

Forceren heeft geen nut om beter te zijn tegen de OS
Volgens mij komt dit simpelweg niet meer goed voor de OS., tenzij hij me vandaag verbaasd.
Hij rijdt gans de Tour - zoals verwacht - beneden zijn normale niveau. Dat ga je niet meer goedmaken op trainende coureurs zoals VDP en zelfs op een Pedersen, die nu rustig kan toewerken naar de OS. Het enige voordeel kan zijn dat hij zich hopelijk niet volledig te pleuris rijdt voor de Deen.
Door die val in maart is gans zijn jaar naar de kloten. Hij kan zich beter minder fel uitwringen dit jaar om top te zijn in september, want dat gaat ook niets worden in de wegrit en zelfs de TT, want zijn TT suckt ook ballen dit jaar en met een Tarling / Ganna / Remco heb je wrs al het podium gereed.
Beter wat fun hebben in het veldritseizoen, dat WK meepakken in februari en zoveel mogelijk klassiekers rijden volgend voorjaar, want evengoed herhaalt zich 2024 voor hem met een val.

De Lie ook weer rare dingen aan het doen. Heel veel energie verspild voor niets aan het begin van de etappe en nu te laat gereageerd, denk niet dat hij er nu nog kan bijkomen.

Heel sterke kopgroep wel.

Ja dit lijkt toch eerder een chasse patat voor de Lie. Tenzij het peloton er echt de rem op legt en die groepen de ruimte geeft om samen te komen.

Dat gaat goed graan zijn daar :o

Pïdcock en Healy komen er niet, Powless laat zich nu uitzakken om te helpen. Dat wordt heel moeilijk voor De Lie zeker met dat peloton amper een minuutje erachter.

interview met VDP klonk ni bijster overtuigend voor de rest van de tour :S

Groepje De Lie bezig aan chasse patate precies

interview met VDP klonk ni bijster overtuigend voor de rest van de tour :S

Ik vind dat altijd makkelijk gezegd van we gaan voor de OS en dit als voorbereiding. Iemand die zo moeilijk kan stilzitten zoals VDP zie ik echt geen 3 weken inhouden om dan nog eens 2 weken later te kunnen uitpakken. Als die echt goed was dan deed hij gewoon mee voor de zege.

Zelfde eigenlijk als vorig jaar. Dat is makkelijk gezegd achteraf dat hij de Tour als voorbereiding nam voor het WK maar ik denk als hij echt goed was in die Tour dat hij daar echt wel meer zou hebben getoond. Dat WK kwam 2 weken na de Tour de vorm daar kan al sterk verschillen natuurlijk zeker met die in het begin van de Tour dat is meer dan een maand verschil.

Is ook natuurlijk geen topsprinter, geen topklimmer en geen toptijdrijder begin dan maar eens een rit te winnen in de Tour. In het verleden botsen ook veel topeendagsrenners op het unieke karakter van de Tour.

pffft way voor bullshit is dit nu zie ze lopen

Evenepoel goed mee wel. Pogacar in zijn wiel. Vingegaard met zijn ganse ploeg mee. Roglic wel niet mee?

Amai complete chaos. Ook wel belachelijk natuurlijk de manier waarop, ma je moet ook gewoon bij de eerste 30 zitten Roglic zijnde hé

Er zijn geen excuses natuurlijk, Roglic moest in het wiel zitten van die andere 3, dat hij er niet zat is ofwel niet kunnen ofwel niet genoeg verkend

edit: ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik zie die kerels die daar moeten afstappen wegens "slechte houding en te grote versnelling" niet anders dan al degenen die direct moeten lossen als UAE de galibier zou opvliegen.. of moest Soudal een waaier trekken.

Renaat jongen je ziet weer slecht hoor. Is Moscon die mee is met Evenepoel niet Landa. En VA is zowat de enige TVL die ontbreekt.

Waarom ze hier nu doorrijden snap ik ook niet echt zeker met zo'n nerveuze piet als Vingegaard zouden zelf de eerste zijn om te klagen moest er iemand doodrijden.

Nu eeen hele lange periode zonder gravel dus tijd genoeg om alles weer samen te brengen.

Terug
Bovenaan