Tour de France 2024

Ze maken zich misschien niet populair, maar toch een hele goede zet van Yates. Ineos en Visma mogen hun tenen uitkuisen. Verschil al een minuut. Daar gaat een rustige dag voor het peloton...

maar UAE zal zich er niet populair mee maken. Helemaal niet.
Topploegen zijn niet populair bij andere ploegen.
Ineos vroeger en nu Visma. UAE kan daar ook nog bij. Het zal hen worst wezen.
In de Tour is iedereen op zijn best. Ben je als een UNO-X of een Jayco daar niet blij mee, dan moet je eens aankloppen met andere ploegen bij ASO / UCI om het model te veranderen.

Van Aert is zijn benen toch ook aan het terug vinden. Lampaert die daar meteen op Remco roept dat het scheurt en die dan met nog een Visma? in het wiel dat gat toe rijdt. Veel van die ploegen gaan Yates toch geen handje helpen moest hij het nog ergens nodig hebben :laugh: .

Alé tof was dat. Nu krijg je ofwel gewoon een sprintje met 4 ofwel een massaspurt, puur omdat Yates daar wilde zitten ook al ging dat nooit werken.

Tenzij we nog iets van waaiers krijgen. En ik zie ook niet wie de mannen nog heeft om dat gat op die 4 echt te gaan dichten eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Beetje waaiers, maar ik betwijfel of er iemand relevant op achterstand gaat zijn.

Yates niet vooraan, die zal geen hulp krijgen van andere ploegen :biglaugh:

Net thuis precies alweer wat gemist. (Kunnen volgen op Radio 1). Eerste dat ik hoor is José weer aan het bleiten over die declassering van Philipsen :wallbash:

Kan dus echt dat Girmay hier zijn 4e pakt terwijl Wanty echt geen meter in de wind gereden heeft vandaag. Wel handig dat ze zich zo kunnen verschuilen achter "voor ons hoeft het niet, wij beschermen groen". Aan de andere kant, doet een ander (groter) team dat in dezelfde situatie zou er toch eens met de ogen gerold worden. Alé Girmay staat 100 plus punten voor ondertussen.

EDIT: net wanneer ik het zeg komt Intermarché werken :biglaugh:

Als het waar is dat Ayuso COVID heeft (is toch het gerucht) maar van zijn ploeg mocht starten, vind ik dat toch niet echt verantwoord. Als ge uzelf in gevaar wilt brengen tot daaraan toe, maar bij kans om anderen te besmetten vind ik het maar egoïstisch

Wel vreemde move van Laporte om zich zo op kant te zetten met VA in het wiel blijft dan toch gaan zelfs al val je een beejte stil.

Eigenlijk had Wout misschien ook wel ineens moeten durven aangaan. Was nog ver, maar achteraf bezien zijn beste kans.

Terug
Bovenaan