Tour de France 2024

Maar nu 40km geen beklimmingen dus die voorsprong gaat gewoon weer snel de hoogte in tenzij UAE op kop gaat rijden, maar die lijken al heel de etappe niet echt geinteresseerd.

Ja wordt toch moeilijk. Maar misschien door de wind komt er toch wat tempo. Ik geef de hoop nog niet op voor een strijd tussen de G4 :D

Het is nog 93km koers en het zwaarste moet nog komen.
Als je een uur geleden al het vel van de beer aan het verkopen was dan was je toch zeer voorbarig.

ai hebben lang moeten wachten maar nu vallen ze toch de Plus en VA. Rijden wel al weer maar toch vervelend voor hen.

En die sprint van Philipsen zag er ook niet uit geluk dat daar niemand viel.

Dus ook Jorgenson tegen de grond al is die zijn poep nog volledig bedekt.

UAE die wilt dat de vlucht wint zodat Pogacar nog geen geel pakt indien strak wegrijdt? Klinkt plausibel.

edit: even vergeten dat niet iedereen nog binnen 5 seconden staat :rofl:

Het is nog 93km koers en het zwaarste moet nog komen.
Als je een uur geleden al het vel van de beer aan het verkopen was dan was je toch zeer voorbarig.

Niemand die het vel van de beer aan het verkopen was. Ik zei letterlijk dat er niemand LIJKT geïnteresseerd te zijn, en als je naar de koers aan het kijken bent, zie je dat dat - zoals verwacht - nog altijd het geval is. UAE wilt niet, en niemand anders gaat het doen. Zoals te verwachten gaat de voorsprong nu weer zeer snel omhoog omdat de stress in het peloton naar beneden gaat. Ja, in de laatste 40km zal die voorsprong serieus slinken, maar dan ga je ook geen 6 minuten meer goedmaken hoor.

UAE die wilt dat de vlucht wint zodat Pogacar nog geen geel pakt indien strak wegrijdt? Klinkt plausibel.

edit: even vergeten dat niet iedereen nog binnen 5 seconden staat :rofl:

De eerste in die groep staat op meer dan een kwartier. De strijd voor geel gaan we dus zowieso krijgen.

Ola daar is Polit. UAE is wakker. Eens zien of het om te rijden is of gewoon om wat drinken aan te nemen.

Is al weer verdwenen zal dus gewoon dorst gehad hebben

Laatst bewerkt:
Wie is de snelste van deze kopgroep? Ik heb Abrahmamsen net in de bus gestoken :sop:

Laurence, maar met 2km aan 10% wordt dat hier natuurlijk wel uit elkaar gereden. Vauquelin is mijn favoriet. In theorie de beste klimmer vooraan en ook niet traag aan de meet, maar hij moet Laurence er wel afkrijgen. Daarnaast heeft Vauquelin ook nog Rodriguez mee en die klimt ook heel goed dus als ze met twee over de laatste klim geraken zouden ze dat ook kunnen uitspelen.

Niet dat ik die anderen afschrijf. Pacher bijvoorbeeld is ook goed op dit parcours, Jegat heeft geen ervaring maar rijdt wel degelijk bergop, Tejada is goed bergop, Abrahamsen blijft verrassen, en nog wat ervaren mannen ook.

Victor Campenaerts doet dat interview toch echt goed, ontwijkt de vervelende vragen zeer eenvoudig.

Vrij logisch dat die naar Visma gaat als ge die gisteren en vandaag bezig ziet. Kan in deze rol veel meer van nut zijn bij zo een team dan bij Lotto natuurlijk.

Vrij logisch dat die naar Visma gaat als ge die gisteren en vandaag bezig ziet. Kan in deze rol veel meer van nut zijn bij zo een team dan bij Lotto natuurlijk.
Is nog niet officieel dacht ik? Hij is zijn sollicitatie in ieder geval wel kracht bij aan 't zetten, heeft hij daar nu 2 min van de tijd afgehaald?

Is nog niet officieel dacht ik? Hij is zijn sollicitatie in ieder geval wel kracht bij aan 't zetten, heeft hij daar nu 2 min van de tijd afgehaald?

Is niet officieel omdat in het wielrennen transfers maar officieel vanaf 1 augustus mogen. Maar is zo officieel als het maar kan eigenlijk.

ALARM versnelling Pogacar

Hij heeft dorst :p

Wel mooi om te zien hoe Evenepoel en Vingegaard meteen versnellen om dat wiel te volgen

hoe lang is dat tussenstuk tot 2de keer San-Luca?

Top 2e ligt op 13km van de streep. Dus een 15-tal km zeker.

Dat is toch de beklimming waar Froome is ontdekt e
😃
?

Toen nog Vroom e

Yup beklimming komt uit de Ronde van Emilia prachtige koers, zeer lastig. Roglic klopte er vorig jaar nog Pogacar :o

Terug
Bovenaan