Tour de France 2024

afwijken van uw lijn mag niet, Cavendish wijkt uit over volledige baan

Dat mag wel volgens de regels, zolang ge niemand in gevaar brengt. Het probleem is dat "gevaar" nogal interpreteerbaar is natuurlijk. Ja misschien niet rechtstreeks, maar als de eerste in een sprint helemaal naar links gaat dan springt iedereen naar dat wiel natuurlijk en dan gaat er ergens 10 plaatsen verder wel iemand in de problemen komen.

Iedereen over maneuvers van De Lie, Philipsen of Cav aan het praten, maar Bauhaus is degene die gedeklasseerd is :biglaugh:
Ik zag veel elleboogjes. Cav, De Lie, Philipsen .. allemaal deden ze wel zaken die een DQ rechtvaardigen vond ik nu ik de vertraagde beelden even bekijk.

Maar ja men zoekt de grens van het toelaatbare op en een sprint is niet voor mietjes zeker?

Ik zag veel elleboogjes. Cav, De Lie, Philipsen .. allemaal deden ze wel zaken die een DQ rechtvaardigen vond ik nu ik de vertraagde beelden even bekijk.

Maar ja men zoekt de grens van het toelaatbare op en een sprint is niet voor mietjes zeker?

Ik ben eens gaan terugkijken. Bauhaus, Cav en Gaviria zijn om Philipsens wiel aan het vechten. Bauhaus zet een elleboog omdat hij gesandwiched dreigt te worden, Cav geeft ook een serieus por daar. Vind het toch straf dat ze Bauhaus er dan specifiek uitpikken, ma bon.

Cav ze ketting begaf het nog aan de finish..

Is omdat hij stopt met trappen, lijkt me niet kapot

Die ketting ziet er inderdaad helemaal niet gebroken uit, die ligt er gewoon af vooraan en moet er terug opgelegd worden.
Wtf sporza

Je kan veel zeggen van Astana en Vino.

Maar als wielerfan wil ik ze toch graag bedanken !
Als bedankje zou ik ze graag 300 UCI punten bonus geven voor de moeite !

Heeft Cav vaak na een sprint. Stopt zo bruusk met trappen dat de ketting van zijn voorblad vliegt.

Wat zijn ze nerveus in het peloton. Als het maar allemaal goed gaat.

Toch een breuk. Wel iedereen mee. Moscon mee voor Evenepoel. Wat een transfer. En zelfs Landa mee.

Ayuso en Almeida wel niet mee en ook een hoop sprinters maar ze zullen wel terug gekomen.

Laatst bewerkt:
José altijd nen uitleg hé: Pogacar heeft niemand mee in die eerste waaier. "Zo ziede maar, Pogacar heeft niemand nodig, die trekt zijn plan" :laugh:
Het moest eens Quick-Step of Visma geweest die de trein gemist hadden... ze zouden het nogal mogen horen :sarcastic:

Terug
Bovenaan