Tour de France 2024

De wereldkampioen die voor u gelijk een bezetene de sprint aantrekt.
Moet toch een speciale gast zijn die Phillipsen om dat voor elkaar te krijgen :P

Jakobsen toch ook wel zwakjes. Het is alsof PatLef een glazen bol heeft.
Heeft heel het seizoen nog geen enkele keer kunnen overtuigen. Is winnen in Turkije tegen voornamelijk B-garnituur is toch ook niet waarvoor je hem haalt.

Smijt ik hem vandaag toch niet uit mijn tourploeg… ach ja hij sprint toch rechtdoor nu
Waar spurt hij recht? Ik heb de koers niet gezien vandaag maar in de samenvatting zie ik vdP in het midden van de weg aantrekken en Philipsen vanuit het wiel starten en rechts tegen de boarding eindigen... of ben ik naar een andere sprint aan het kijken? :unsure:

Voor alle duidelijkheid, niks aan vandaag hoor, maar als ik hem vandaag bezig zie denk ik toch dat hij het nog steeds niet gesnapt heeft.

Het is maar zo moeilijk als Steels gisteren zei: vanaf het moment dat je aan gaat blijft je in u lane en wijk je niet meer af.

Waar spurt hij recht? Ik heb de koers niet gezien vandaag maar in de samenvatting zie ik vdP in het midden van de weg aantrekken en Philipsen vanuit het wiel starten en rechts tegen de boarding eindigen... of ben ik naar een andere sprint aan het kijken? :unsure:

Voor alle duidelijkheid, niks aan vandaag hoor, maar als ik hem vandaag bezig zie denk ik toch dat hij het nog steeds niet gesnapt heeft.
Inderdaad. Had daar iemand rechts nog gezeten dan zat die mens tegen of bijna tegen de ...
Maar er zat daar niemand meer dus een DQ was sowieso NVT.
(Girmay ging ook niet helemaal kaarsrecht trouwens)

Wat Girmay vandaag doet is identiek met philipsen en wva.
Heb geen probleem met de dq van hem maar men moet consequent zijn..

Het is maar zo moeilijk als Steels gisteren zei: vanaf het moment dat je aan gaat blijft je in u lane en wijk je niet meer af.
Klopt, VDP trekt aan in midden van de weg( ik had de herhaling nog niet gezien) en gaat opnieuw de boarding opzoeken, maar niks aan vandaag…

Benieuwd naar morgen, vorige keer da ze deze rit reden kwamen de klassementsrenners samen over de meet. Met Pogacar in koers verwacht ik toch iets anders. Campenaerts zegt dat UAE zijn zinnen op morgen zou hebben gezet.

Stevige heuvelrit vandaag. In men prono ga ik maar voor Ben Healy denkik.
Ondanks het profiel denk ik niet dat dit een vluchtersrit wordt. Ik verwacht dat Pogacar hier gaat trachten van de kloof met Vingegaard verder uit te diepen voor we (opnieuw) in diens speeltuin, het hooggebergte, terecht komen.

Campenaerts heeft ook al gezegd dat UAE deze rit heeft aangestipt, waar rook is, is vuur. Ik zeg dus toch Pogacar vandaag...

Ik heb ook hoge verwachtingen voor vandaag. Benieuwd of we vuurwerk gaan zien. Live kijken zit er niet in voor mij, maar wel de hele avond vrij om uitgesteld te kijken. :love: Van Gils is mijn kopman voor vandaag.

Terug
Bovenaan