Tour de France 2024

UAE dat hier probeert wat Visma vorig jaar probeerde over de Galibier een beetje zeker? Proberen van een mogelijke zwakte uit te buiten die er dan finaal eigenlijk toch niet echt blijkt te zijn :)
Licht voordeel toch voor Vingegaard in de echte bergritten , ik vrees dat Pogacar het niet meer gaat proberen zo vroeg.
Het grootste gevaar voor Vingegaard is een mogelijke terugslag na die zware blessures die hij heeft opgelopen.
Dat is koffiedik kijken en dat weet hijzelf ook (nog) niet denk ik.

Ik zou het wel straf vinden als hij die terugslag niet krijgt. OK het is een topsporter maar toch ..

Hele vreemde sprint van Pogacar, die stond ook zo klein precies?

en fucking hell, Renaat, hoe vaak kan je Roglic zeggen tegen Pogacar?

Onverwacht toch, dacht dat Pogi hem er wel ging opleggen in de sprint.
Roglic toch steeds een zekerheid dat die valt, hopelijk krijgen we nog een herhaling daarvan.

Nu doet José gewoon mee :wallbash:
Die zijn beide aan het aftakelen precies. Zeker José. Gisteren zo lacherig aan het doen over dat de Vocsnor zijn ketting waxt alsof het iets exotisch, experimenteel is terwijl dat tegenwoordig de helft van de -65jarige wielertoeristen dat doet.

Ja, de Deen... wat een kranig mannetje.

Remco al bij al niet teveel tijd verloren. Maar het zal bij iedereen wel pijn gedaan hebben.

Ik ben het niet eens dat Pogacar zichzelf heeft opgeblazen.
Wat Vingegaard hier vandaag lieten zien heeft is absurd te noemen na zijn blessures. Het is ne keikop.

Swoit Pogacar is nu gewaarschuwd dat Vingegaard wel in orde is.

Toch maar een rare sprint van Pogacar.
Ofwel iets mis met de fiets, ofwel gewoon echt slechte benen. Niet dat het veel uitmaakt want hij heeft voldoende voorsprong maar goed.

Goed om te zien dat Evenepoel toch echt wel best of the rest is, hopelijk kan hij dit doortrekken tot op het einde!

Terug
Bovenaan