Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goodwill verspelen, onbegrijpelijk Jorgensen maakt nog nul kans op de bollentrui.Wat doet die onnozele Jorgensen hier nu![]()
Kelderman met z'n eerste WT-overwinning ooit?
Vreemde move van SQS nu dat is toch ver van de top om veilig de afdaling te nemen.

Ik dacht dat ook maar ze gaan door.
Nu eerlijk, waarom niet? Remco heeft zijn ritoverwinning, overdreven sparen voor morgen in onnodig (iedereen gaat diep) en er is 0 risico aan (hij staat genoeg voor op de 4e). Vingegaard komt al dagen niet goed over hé.
Maar er hem af krijgen is toch nog iets anders. En of je daarvoor je ploeg op kop moet zetten om hem er af te krijgen. Het zijn lopers (de bergen) stuur ze vooruit en spring er naar toe.
En voor de rit als je de vluchters terughaalt dan pakt Pogacar gewoon zijn 5e.
Beetje een Movistar/Bahrain move dit. Maar goed we gaan zien wat het geeft.
Als je hoopt Vingegaard te lossen moet je de koers toch vooral hard maken. Het is ook niet alsof er tussenstukken zijn waar een ploegmaat veel verschil kan maken.Maar er hem af krijgen is toch nog iets anders. En of je daarvoor je ploeg op kop moet zetten om hem er af te krijgen. Het zijn lopers (de bergen) stuur ze vooruit en spring er naar toe.
Iemand vooruit was idealer geweest, maar buiten Landa had niemand daar de benen voor lijkt het. Misschien had Visma het ook niet laten gebeuren. Maakt niet uit om uw team nu op te offeren he (met Landa gaan ze dat niet echt meer doen denk ik). De Tour is gedaan voor die mannen na vandaag.
Ja en ik snap ook niet wat die kritiek altijd was tegen Movistar of Bahrain. Die probeerden ook maar iets hé, zie niet in wat daar mis mee is. Dat gedoe om de vluchters zomaar etappes te laten winnen (bergetappes dan toch) is sowieso onnozel. VOrig jaar in de Giro zat heel de wielerwereld nog om het omgekeerde te zagen.
't is trouwens ook niet dat ze vol zitten te gaan hé. Verschil blijft constant terwijl kopgroep ook echt niet vol gaat. Moscon alleen dus.
op wat voor zot niveau is Stuyven eigenlijk aan het rijden?