Eagle`
Well-known member
Jammer voor Van Wilder. Zo kort bij het einde
Pedersen en Carapaz zouden terechte winnaars zijn van de truien. Heerlijke renners
Carapaz lijkt me andermaal in de boter te trappen. Gaat weer ver meegaan vandaag!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer voor Van Wilder. Zo kort bij het einde
Pedersen en Carapaz zouden terechte winnaars zijn van de truien. Heerlijke renners
Veel mensen denken dat die voeding vooral over voedingsschema's gaat en over de renners die met hun weegschaaltjes aan het buffet staan, terwijl het daar eigenlijk niet écht over gaat. Dat is niet de grote game changer. Het gaat vooral over de voeding die tijdens de wedstrijd wordt geconsumeerd. Mensen die niet zelf aan duursport doen begrijpen onvoldoende wat de impact is van 75gr carbs/uur of 150gr carbs/uur. Dat is 300kcal VS 600kcal intake per uur.Ligt volgens de kenners puur aan het beter technisch materiaal en de voeding![]()
Het gaat vooral over de voeding die tijdens de wedstrijd wordt geconsumeerd.

Niemand zegt dat je blij moet zijn. Dat hoeft toch helemaal niet. Het gaat vooral over het negatieve bij goede prestaties waar we in uitblinken zoals nu bij Remco: prestaties minimaliseren, zijn attitude beoordelen, veel negatieve reacties, etc. Tenzij het amper beter kan doen dan dit. Voor de start waren er veel die hem weinig kans op het podium gaven en nu is zijn prestatie plots 'normaal en binnen verwachting', of erger: belachelijk want hij kan niet wedijveren met Pogacar en hij moet stoppen met voor het klassement te gaan in de TDF.
Ik heb me dat al dikwijls afgevraagd. Een topper van 25jaar terug zou nu misschien niets voorstellen omdat het wielrennen zodanig geëvolueerd is op vlak van voeding en training en vice versa.Ge vergeet een belangrijk element, het kunnen "binnenhouden"![]()
Ik zou zelf geen 150g carbs per uur kunnen binnenhouden denk ik. Dat is echt veel en dan zeker voor 4-5 uur aan een stuk. Naast 1 bus met sportdrank moet je dan nog elk uur 4-5 gelletjes eten …Ge vergeet een belangrijk element, het kunnen "binnenhouden"![]()
Benieuwd of er iemand op de Galibier al iets gaat proberen van de klassementsmannen

Ja ik had het over de 2de plaatsIs niet nodig. Seixas staat maar 24" achter op Del Toro en Skjelmose maar 9" op Martinez. De posities die nog kunnen wijzigen kunnen gewoon op de Sarenne wijzigen daar hoeven ze niet al op de Galibier voor aan te beginnen.
Zo zou Remco nog eens een rit kunnen winnenKnecht Pogacar, compleet onnozel![]()

Zo zou Remco nog eens een rit kunnen winnen![]()