Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de cognitieve dissonantie bij de believers blijft hoog! natuurlijk niet anders verwacht.Dat vermoedens letterlijk gewoon "die staan eerste en tweede in de Tour, da's al verdacht genoeg" kunnen zijn.
Ik ben geen believer, maar ik zou dit allemaal echt niet te serieus nemen.
de cognitieve dissonantie bij de believers blijft hoog! natuurlijk niet anders verwacht.

Een tijdrit aanhalen als bewijs dat hij stuurvaardig is? In een tijdrit zie je alles van mijlenver aankomen..
Het enigste wat dat aantoont is dat ze bij Visma in tijdritparcoursen wrs elk risicopunt tot in de puntjes kennen en naar grote waarschijnlijkheid met aerodynamica experts samenzitten voor additionele marginal gains, wat me niet zou verwonderen in vrgl met UAE.. daar doen ze maar wat.
Zie je Vingegaard al over een borduur springen gelijk elke dag menig renner doet, neen toch niet![]()

Hij wil de eerste knecht zijn die de Tour wint.Overigens denk ik nog dat ik Pogacar liever opnieuw zie demonstreren dan zowat te babysitten op Del Toro, jemineeeeeeeeee
Dat ziet er echt niet uit.
Del Toro wordt een mooi mikpunt voor Remco![]()
Del Toro zou nooit een mikpunt mogen zijn op zo een korte tijdrit, zeker niet met eerste 10km die bergop gaan. Maar je weet nooit, we hebben vaak al slechte tijdritten gezien.Zou wel heel zwak zijn van Del Toro als die 2 minuten verliest. In principe zijn er niet echt zwakke tijdrijders in de top 5. Evenepoel natuurlijk buiten categorie maar meer dan een dikke minuut op hem zie ik ze niet meteen verliezen.
Hij moet geen 2min verliezen om een mikpunt te worden, er zijn enkele relatief rechte stukken waar je gerust de renner die 30-40 seconden voor je rijdt kunt zien.Zou wel heel zwak zijn van Del Toro als die 2 minuten verliest. In principe zijn er niet echt zwakke tijdrijders in de top 5. Evenepoel natuurlijk buiten categorie maar meer dan een dikke minuut op hem zie ik ze niet meteen verliezen.
Er zitten er hier toch een aantal die altijd maar zien wat ze willen zien... vermoeiend.
TDF 2023 Stage 16. Kijk naar die tijdrit en vertel mij nog eens dat Vingegaard niet kan sturen. Er is zelfs ergens op YouTube een side by side vergelijking tussen Vingegaard en Pogacar van verschillende bochten in die tijdrit waar Jonas per bocht gewoon seconden wegrijdt door die bochten veel aggresiever te nemen.
Dat Vingegaard niet kan sturen is een verhaal dat in hetzelfde rijtje thuishoort als Remco die niet kan dalen: gewoon niet waar.
Vingegaard zit gewoon lelijk op zen fiets. Quasimodo is er niks tegen, maar lelijk op je fiets zitten =/= niet kunnen sturen.