Tracking website

Lefman

Active member
Welke website gebruiken jullie om al jullie series te tracken? Ik gebruikte vroeger tvtime.com, maar sinds die alles op hun app zetten en hun desktop website op geen **** meer trekt ben ik op zoek naar een alternatief.
trakt.tv heb ik ook, maar die User Interface is toch echt verschrikkelijk. Iemand goed alternatief?

Welke website gebruiken jullie om al jullie series te tracken? Ik gebruikte vroeger tvtime.com, maar sinds die alles op hun app zetten en hun desktop website op geen **** meer trekt ben ik op zoek naar een alternatief.
trakt.tv heb ik ook, maar die User Interface is toch echt verschrikkelijk. Iemand goed alternatief?
Enkel trakt hier omdat ik dat via Kodi kan laten tracken en me er dan geen hol van moet aantrekken. Ik kom dus haast nooit in aanmerking met de interface.

Hier ook enkel trakt i.c.m. Rippple (iOS) en Infuse (Apple TV) om alles te tracken.
Letterboxd is een andere bekende, maar daar ben ik persoonlijk minder fan van.

Seriesguide gebruik ik (Android). Geen idee of die ook op IOS beschikbaar is.

Niet helemaal hetzelfde, maar bestaan er ook zo apps op je dvd collectie in kaart te brengen?
Sta vaak in de kringwinkel met een dvd in mijn handen waar ik niet zeker van ben of ik hem nog niet heb.

Niet helemaal hetzelfde, maar bestaan er ook zo apps op je dvd collectie in kaart te brengen?
Sta vaak in de kringwinkel met een dvd in mijn handen waar ik niet zeker van ben of ik hem nog niet heb.
Ik gebruikte vroeger DVDProfiler, maar ik heb geen flauw idee of die software en database nog onderhouden worden.

Kan je ook gewoon via IMDB en de app ervan. Heb een lijst aangemaakt "library" waar ik alle films die ik fysiek bezit aan toevoeg. Via advanced search kan je dan zoeken op titel/jaartal/regisseur/eender wat enkel en alleen in die lijst.

Kan je ook gewoon via IMDB en de app ervan. Heb een lijst aangemaakt "library" waar ik alle films die ik fysiek bezit aan toevoeg. Via advanced search kan je dan zoeken op titel/jaartal/regisseur/eender wat enkel en alleen in die lijst.
Maar daar log je enkel de titels, niet de fysieke releases ervan? Niet zeker wat de bedoelins is van OP maar voor mij zou het bijzonder nuttig zijn om ook te weten welke editie(s) ik heb van een film op DVD of bluray

Maar daar log je enkel de titels, niet de fysieke releases ervan? Niet zeker wat de bedoelins is van OP maar voor mij zou het bijzonder nuttig zijn om ook te weten welke editie(s) ik heb van een film op DVD of bluray
Eventueel is Blu-ray.com een optie?
Heeft een app voor Android en iOS waar je barcodes mee kunt scannen en je verschillende edities van dvd's en blu-ray's aan een collectie toevoegen.

Laatst bewerkt:
IMDB ondersteunt dit niet omdat er releases zijn met 1 UPC of EAN code waar wel 50 of meer films aan verbonden zijn. Dat is toch hun uitleg daarvoor. Heb zelf ook nog altijd een key voor DVDprofiler maar heb het eigenlijk al lang niet meer gebruikt. Laatste update is ook al 7 jaar geleden zie ik. Geen idee of dat nog deftig ondertsteunt wordt.

Je hebt de smartphone versie en de desktop versie, wel allebei betalend.

Terug
Bovenaan