Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In ons kampioenenjaar onder Leko was Schrijvers nochtans echt 🔥

Het is zoals Starspike zegt: "kan een zeer waardevolle basisspeler zijn op voorwaarde dat ze een systeem spelen dat hem op het lijf geschreven is (en dat gebrek aan tactische flexibiliteit is dan ook één van de hoofdredenen dat het helemaal bovenaan net niet lukt)."

Hij kon dus gewoon renderen omwille van het systeem dat Leko hanteerde. Dat was niet per se om Schrijvers te laten renderen, maar de ploeg. Schrijvers kon daar gewoon toevallig de vruchten van plukken. Schrijvers is niet goed genoeg opdat Brugge haar systeem gaat aanpassen op Schrijvers. Indien Leko was gebleven, maar pakweg Vanaken/Vormer/XX was vertrokken, dan hadden ze allicht anders gespeeld en was Schrijvers ook weggedeemsterd.
Kim Ojo is de grootste schande die ooit op de Belgische velden heeft rondgelopen.

Meer goals per gespeelde wedstrijden dan Ghano bij Genk!

Dat kon van Mercier uiteindelijk ook gezegd worden voor Brys bij OHL passeerde. Plezante voetballer maar eigenlijk net niet goed genoeg etc. En kijk nu. Ik ben er heilig van overtuigd dat als er een iemand Schrijvers kan doen ontploffen, het Brys is.

Het is zoals Starspike zegt: "kan een zeer waardevolle basisspeler zijn op voorwaarde dat ze een systeem spelen dat hem op het lijf geschreven is (en dat gebrek aan tactische flexibiliteit is dan ook één van de hoofdredenen dat het helemaal bovenaan net niet lukt)."

Hij kon dus gewoon renderen omwille van het systeem dat Leko hanteerde. Dat was niet per se om Schrijvers te laten renderen, maar de ploeg. Schrijvers kon daar gewoon toevallig de vruchten van plukken. Schrijvers is niet goed genoeg opdat Brugge haar systeem gaat aanpassen op Schrijvers. Indien Leko was gebleven, maar pakweg Vanaken/Vormer/XX was vertrokken, dan hadden ze allicht anders gespeeld en was Schrijvers ook weggedeemsterd.

Meer goals per gespeelde wedstrijden dan Ghano bij Genk!
Alsof het toevallig is dat een speler rendeert in een bepaald systeem... Ik ken maar weinig spelers die in totaal verschillende systemen telkens goed uit de verf komen. Schrijvers zijn probleem is gewoon moordende concurrentie en Clement geweest.

Hopelijk ontploft hij bij OHL

Dat kon van Mercier uiteindelijk ook gezegd worden voor Brys bij OHL passeerde. Plezante voetballer maar eigenlijk net niet goed genoeg etc. En kijk nu. Ik ben er heilig van overtuigd dat als er een iemand Schrijvers kan doen ontploffen, het Brys is.
Zeker, denk dat niemand hier dat ook maar in twijfel trekt

Hopelijk haalt hij daar wel het niveau dat hem altijd toegedicht is. Ik had het altijd heel hard voor hem en deed me dan ook echt wel iets om te merken dat hij toch NET niet dat niveau had :(
Idem hier.
Ik vind, zelfs onder Leko, dat ie toch nog niet genoeg niveau haalde voor een topclub.

Jammer, ik bleef maar hopen dat Siebe eindelijk eens zou doorbreken bij Club (heeft zeker het potentieel), maar bon... we konden er nu ook niet eeuwig op blijven wachten natuurlijk.

Voor een OHL of een Beerschot kan dat een zeer waardevolle basisspeler zijn op voorwaarde dat ze een systeem spelen dat hem op het lijf geschreven is (en dat gebrek aan tactische flexibiliteit is dan ook één van de hoofdredenen dat het helemaal bovenaan net niet lukt).
Er zijn nochtans genoeg topspelers die helemaal verzuipen als ze in een ander systeem moeten spelen. Het eerste dat me te binnen schiet is dat KDB vaak de stenen uit de grond loopt te zuigen op rechts bij de RD terwijl hij als een 10 heel de PL op een hoop speelt.
Ik ga Schrijvers natuurlijk niet gaan vergelijken met KDB he maar het is vaak de kunst van een trainer om een systeem te vinden waarin de meeste spelers het best renderen. Want ongeveer elke speler heeft wel een systeem waarin hij beter speelt. Je moet dus ook een beetje de sjans hebben dat de ploeg waarin te je terecht komt ook het beste rendeert in jouw systeem (en dat je trainer tactisch slim genoeg is om dat in te zien)

Soit, imo toch ook dikke transfer voor OHL. Denk dat er meer dan genoeg ploegen die zouden kunnen gebruiken.

Gelezen dat Club Brugge verregaande interesse zou hebben in Lasse Schöne...
Altijd al fan geweest van hem in Nederland maar dnno waar die nog zijn plaats zou hebben in deze ploeg. Is ook al 34.

Gelezen dat Club Brugge verregaande interesse zou hebben in Lasse Schöne...
Altijd al fan geweest van hem in Nederland maar dnno waar die nog zijn plaats zou hebben in deze ploeg. Is ook al 34.
Hopelijk geeft Ajax hem een contract als bankzitter en achteraf voor de technische staf. Hij traint in ieder geval al mee, maar dat wilt niks zeggen natuurlijk. Wat een held is hij geweest voor Ajax. Zeer grote fan van.

Altijd fan geweest van Schrijvers, maar het kwam er toch ook nooit uit wanneer het echt moest. De invalbeurten tegen kleinere ploegen waren meestal wel goed.

Hopelijk geeft Ajax hem een contract als bankzitter en achteraf voor de technische staf. Hij traint in ieder geval al mee, maar dat wilt niks zeggen natuurlijk. Wat een held is hij geweest voor Ajax. Zeer grote fan van.
Had gelezen van een Nederlandse journalist/Ajax-watcher dat Ajax hem sowieso geen contract geeft.

2 miljoen voor Schrijvers is echt wel een koopje. Is echt wel op de kap van Clement dat die niet meer aan de bak kwam, want onder Leko deed die het gewoon goed.

Schrijvers goed in het kampioenenjaar van Leko? 😂

Kerel is altijd matig geweest bij Club. Speelde af en toe degelijke matchen. Gewoon te zwak voor een topclub. Hier moet niets op de kap van Clement geschoven worden.

OHL is een juiste keuze voor hem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan