Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Het is toch pas na de medische tests dat ze voor de optie huur + aankoopoptie opteren.Dus al dat gezaag hier over die 10M was overbodig want ze gingen voor een huur. Slim gedaan van Club. 2 bladzijden gebash voor niets. Van mij mocht die trouwens komen. Grote deel hier kent de speler waarschijnlijk niet eens.
Trouwens zijn gelekte prijzen in media voor een deal meestal het werk van hun makelaars die de prijs en drum zo willen opdrijven in onderhandelingen.
Ze gingen voor een huur nadat bleek dat ie medisch niet in orde was, dat zagen zowel Muriqi als Lazio niet zitten.Dus al dat gezaag hier over die 10M was overbodig want ze gingen voor een huur. Slim gedaan van Club. 2 bladzijden gebash voor niets. Van mij mocht die trouwens komen. Grote deel hier kent de speler waarschijnlijk niet eens.
Trouwens zijn gelekte prijzen in media voor een deal meestal het werk van hun makelaars die de prijs en drum zo willen opdrijven in onderhandelingen.
Ja, dus goed gedaan door Club en een logisch gevolgd als hij niet fit is.Ze gingen voor een huur nadat bleek dat ie medisch niet in orde was, dat zagen zowel Muriqi als Lazio niet zitten.
Voor z'n medische controle was het plan gewoon om 'm aan te kopen hoor.
Tja, als hij 20 goals had gemaakt zat hij bij een topclub he. De jupiler league is de serie A nietZe gingen voor een huur nadat bleek dat ie medisch niet in orde was, dat zagen zowel Muriqi als Lazio niet zitten.
Voor z'n medische controle was het plan gewoon om 'm aan te kopen hoor.
En dat ie zogezegd onze competitie zou kapot gespeeld hebben, die jongen heeft 1 goal gemaakt in 38 wedstrijden voor Lazio. In totaal heeft ie (volgens wiki) 87 goals gemaakt in 312 wedstrijden. Dat is gewoon zeer matig voor een spits die 10m moet kosten voor een Belgische club.
Ja, dus goed gedaan door Club en een logisch gevolgd als hij niet fit is.
Wat daar heerlijk aan is ontgaat mij.
Tja, als hij 20 goals had gemaakt zat hij bij een topclub he. De jupiler league is de serie A niet
Hoop gewoon dat we niet weer in een situatie komen waar te goeie spelers op de bank gaan zitten.
Okereke wou zelf niet meer, net als Openda.Okereke nog een kans geven ga ik op zich wel mee akkoord eigenlijk. Maar goed, dat zal niet gebeuren denk ik.
Makkelijk spreken als hij niet meer komt.Muriqi zou de Belgische competitie kapot gespeeld hebben, durfde ik veel geld op te zetten.
Ja, en makkelijk om iemand op voorhand af te breken vooraleer die een minuut gespeeld heeft. Zelfs wanneer er überhaupt nog geen transfer is.Makkelijk spreken als hij niet meer komt.