Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ajax is een doel. In eerste instantie financieel slagkracht blijven winnen en Europese prestaties kunnen neerzetten en in tweede instantie een reputatie opbouwen die zulke verkopen nog wat de lucht in kan stuwen. Dat alles ondanks dat men in een kleine competitie speelt. En liefst ook met een geslaagde jeugdoplieding die daar bij helpt. Uiteindelijk was Ajax 10 jaar geleden een matig ploegje. Nu kan men letterlijk (sportief) concurreren met grootmachten bij momenten.

Ajax, Porto en Benfica zijn gewoon benchmarks en templates voor ploegen in randcompetities.
Ajax heeft wel altijd De Toekomst gehad. Fundament van hun club en fundamenteel verschil met Club.

Ajax heeft wel altijd De Toekomst gehad. Fundament van hun club en fundamenteel verschil met Club.
Neemt niet niets weg van het feit dat men streeft naar een soortgelijk beleid. Vandaar : 'een doel'. Je bent er niet, maar je wilt er geraken. Elke Belgische club zou daar naar moeten streven zoals Anderlecht en Genk dat ook al hebben gedaan. Club heeft daar oo kwel wat in gepompt de laattse jaren, maar dat oogst men pas later natuurlijk.

Op voetbalkrant staat dat Dwomoh van Antwerp al mag vertrekken. Korrel zout of is hier iets van aan?
Het staat ook op HLN.be. Ook geen fan van, maar toch een betere bron dan voetbalkrant.

Tja, ergens leedvermaak als Genk-supporter, maar ook weer jammer om iemand met talent het te zien verkloten.

Die vergelijking met Ajax is wel kort door de bocht die hebben al een mooi palmares ( CL, eredivisie ) en hun jeugd staat heel hoog aangeschreven. Ik vind dan een bod van 32 miljoen best goed, het zou anders zijn mochten we echt resultaten geboekt hebben in de CL vb eens doorgaan na de 16de finale.
En milan is gewoon een mooie club voor hem, het is geen absolute top dit moment kan mss op meer speeltijd rekenen, en onze beste voetballer ooit KDB heeft ook stappen gezet door naar wolfsburg te gaan.
Wat wel raar is over Lang hoor je weinig tot niks.

Het staat ook op HLN.be. Ook geen fan van, maar toch een betere bron dan voetbalkrant.

Tja, ergens leedvermaak als Genk-supporter, maar ook weer jammer om iemand met talent het te zien verkloten.
Ben ik nu mis of speelde die in de tweede helft van vorig seizoen best veel en goed?

Ben ik nu mis of speelde die in de tweede helft van vorig seizoen best veel en goed?
Hij heeft toch meer dan 10 matchen gespeeld. Niet altijd in de basis, maar op die leeftijd toch redelijk goed en ook hier en daar wel een sterke match. Dus op sportief vlak vreemd dat hij weg moet.

Wat er achter de schermen gebeurt weten wij natuurlijk niet, maar in Genk was hij regelmatig betrokken bij wat relletjes. Die optelsom werd te veel. Ik weet niet meer allemaal exact wat dat was. Ik dacht iets van grof zijn tegen trainers en medespelers,... maar ik ben geen insider.

Ik ben wel benieuwd of er hier Antwerp-supporters zijn die meer weten, want ik volgde hem ondanks al die heisa wel nog een beetje.

Die vergelijking met Ajax is wel kort door de bocht die hebben al een mooi palmares ( CL, eredivisie ) en hun jeugd staat heel hoog aangeschreven. Ik vind dan een bod van 32 miljoen best goed, het zou anders zijn mochten we echt resultaten geboekt hebben in de CL vb eens doorgaan na de 16de finale.
En milan is gewoon een mooie club voor hem, het is geen absolute top dit moment kan mss op meer speeltijd rekenen, en onze beste voetballer ooit KDB heeft ook stappen gezet door naar wolfsburg te gaan.
Wat wel raar is over Lang hoor je weinig tot niks.
Zouden dan toch die maniertjes meespelen bij Lang?

Hij heeft toch meer dan 10 matchen gespeeld. Niet altijd in de basis, maar op die leeftijd toch redelijk goed en ook hier en daar wel een sterke match. Dus op sportief vlak vreemd dat hij weg moet.

Wat er achter de schermen gebeurt weten wij natuurlijk niet, maar in Genk was hij regelmatig betrokken bij wat relletjes. Die optelsom werd te veel. Ik weet niet meer allemaal exact wat dat was. Ik dacht iets van grof zijn tegen trainers en medespelers,... maar ik ben geen insider.

Ik ben wel benieuwd of er hier Antwerp-supporters zijn die meer weten, want ik volgde hem ondanks al die heisa wel nog een beetje.

Min of meer op de vuist gegaan met zowel zijn beloftencoach Somers als Dessers.

Zou iets te maken hebben met sociale media en kinderlijk gedrag. Zo zou hij op stage in't hotel aan het skateboarden zijn geweest en dat op Instagram gezet hebben. 't Zelfde met zijn rapcarriere dat ze niet tof vinden.
Ik vind het een beetje dubbel, dat is geen gedrag van een modelprof maar het manneke is nog maar juist 18.
Ik had ook eens opgevangen dat hij op training graag zijn collega's door de benen speelt en ze daar dan met uitlacht. Dat is geen collegiaal gedrag maar wel typisch tienergedrag.

Als je al bij je derde club weg moet owv kinderlijk gedrag, je collega's bespotten tot op de rand van het fysieke (ook in Antwerp ging dit de ronde tussen De Laet en Dwomoh en dat is publiekelijk wel de kiem in gesmoord, maar ik heb via via toch opgevangen dat er meer aan de hand was) en een te grote focus op andere dingen dan het voetbal zal er wel meer meespelen, lijkt me. Zijn stunten met lachgas werden hem in Genk alvast niet in dank afgenomen. Zowel in Anderlecht, Genk als nu in Antwerp is er veel tijd en moeite in Dwomoh gestopt en dat puur owv zijn talent maar op een bepaald moment moet je wel doordringen tot die jongen...

Overigens: Gedrag van een tiener. Allemaal goed en wel, maar wanneer je wil doorbreken in het profvoetbal moet je dat nu eenmaal voor een deel achter je laten.

Ken de situatie niet van die speler, maar als ik in het verleden kijk met Verbauwhede wat stoten die uitstak zou vandaag de dag geen waar zijn tis geen wonder dat hij en zijn vriendjes provoost etc mogen vertrekken bi Club.

Geruchten dat Club Hendry zou laten gaan. Fucking hell... Hoe kan het nu dat 3 fucking trainers na elkaar niet zien dat Hendry 10x beter is dan Mechele. Mechele zijn coaching van Nsoki zou beter zijn, maar alsof je dat niet kan bijsturen met Hendry ffs...

Ga jij ontkennen dat Mechele bijna elke match minstens 1x serieus de mist in gaat met slecht inspelen, man laten lopen, etc?
Elke match zeggen alle Club supporters hetzelfde, Mechele is een gevaar met momenten.

Henry heeft een paar ongelukkige momenten gehad maar dat is ook deels te wijten aan geen ritme meer te hebben.
Ik geloof meer in Henry dan in Mechele...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan