Niks mis met geruchten, alleen even kijken hoe betrouwbaar ze zijn.Ah dat kan, heb het niet gefactcheckt. Was gewoon als punt dat je beter even wacht op iets officieel en het dan pas post.
Daarom dat ik er gisteren nog niets over gepost had![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks mis met geruchten, alleen even kijken hoe betrouwbaar ze zijn.Ah dat kan, heb het niet gefactcheckt. Was gewoon als punt dat je beter even wacht op iets officieel en het dan pas post.
Daarom dat ik er gisteren nog niets over gepost had![]()
Ajax heeft wel altijd De Toekomst gehad. Fundament van hun club en fundamenteel verschil met Club.Ajax is een doel. In eerste instantie financieel slagkracht blijven winnen en Europese prestaties kunnen neerzetten en in tweede instantie een reputatie opbouwen die zulke verkopen nog wat de lucht in kan stuwen. Dat alles ondanks dat men in een kleine competitie speelt. En liefst ook met een geslaagde jeugdoplieding die daar bij helpt. Uiteindelijk was Ajax 10 jaar geleden een matig ploegje. Nu kan men letterlijk (sportief) concurreren met grootmachten bij momenten.
Ajax, Porto en Benfica zijn gewoon benchmarks en templates voor ploegen in randcompetities.
Neemt niet niets weg van het feit dat men streeft naar een soortgelijk beleid. Vandaar : 'een doel'. Je bent er niet, maar je wilt er geraken. Elke Belgische club zou daar naar moeten streven zoals Anderlecht en Genk dat ook al hebben gedaan. Club heeft daar oo kwel wat in gepompt de laattse jaren, maar dat oogst men pas later natuurlijk.Ajax heeft wel altijd De Toekomst gehad. Fundament van hun club en fundamenteel verschil met Club.
Het staat ook op HLN.be. Ook geen fan van, maar toch een betere bron dan voetbalkrant.Op voetbalkrant staat dat Dwomoh van Antwerp al mag vertrekken. Korrel zout of is hier iets van aan?
Ben ik nu mis of speelde die in de tweede helft van vorig seizoen best veel en goed?Het staat ook op HLN.be. Ook geen fan van, maar toch een betere bron dan voetbalkrant.
Tja, ergens leedvermaak als Genk-supporter, maar ook weer jammer om iemand met talent het te zien verkloten.
Hij heeft toch meer dan 10 matchen gespeeld. Niet altijd in de basis, maar op die leeftijd toch redelijk goed en ook hier en daar wel een sterke match. Dus op sportief vlak vreemd dat hij weg moet.Ben ik nu mis of speelde die in de tweede helft van vorig seizoen best veel en goed?
Zouden dan toch die maniertjes meespelen bij Lang?Die vergelijking met Ajax is wel kort door de bocht die hebben al een mooi palmares ( CL, eredivisie ) en hun jeugd staat heel hoog aangeschreven. Ik vind dan een bod van 32 miljoen best goed, het zou anders zijn mochten we echt resultaten geboekt hebben in de CL vb eens doorgaan na de 16de finale.
En milan is gewoon een mooie club voor hem, het is geen absolute top dit moment kan mss op meer speeltijd rekenen, en onze beste voetballer ooit KDB heeft ook stappen gezet door naar wolfsburg te gaan.
Wat wel raar is over Lang hoor je weinig tot niks.
Denk dat toch wel, al is hij vrij rustig nu.Zouden dan toch die maniertjes meespelen bij Lang?
Hij heeft toch meer dan 10 matchen gespeeld. Niet altijd in de basis, maar op die leeftijd toch redelijk goed en ook hier en daar wel een sterke match. Dus op sportief vlak vreemd dat hij weg moet.
Wat er achter de schermen gebeurt weten wij natuurlijk niet, maar in Genk was hij regelmatig betrokken bij wat relletjes. Die optelsom werd te veel. Ik weet niet meer allemaal exact wat dat was. Ik dacht iets van grof zijn tegen trainers en medespelers,... maar ik ben geen insider.
Ik ben wel benieuwd of er hier Antwerp-supporters zijn die meer weten, want ik volgde hem ondanks al die heisa wel nog een beetje.
Hendry stond gewoon basis bij Clement hoor. Is onder Schreuder uit de ploeg gevlogen en onder Hoefkens zijn we 1 wedstrijd ver.Of, misschien zien die 3 gediplomeerde coaches het correct en de TV-supporter niet?