Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan hem geen ongelijk geven. De transferperiode waar ze kordaat moeten handelen en het is weer getaffel tot het einde plus geen CL. En een Hollander die weer een kolonie landgenoten wilt neerzetten…

Liverpool/City hebben een target en fixen dat gewoon in de eerste twee weken. Klaar.

Las net een interview met Fabrizio Romano over oa. de toekomst van Ronaldo, hij had het ook over Chelsea. Blijkbaar worden er onder de nieuwe eigenaars geen spelers gehaald die Tuchel zelf niet gevraagd heeft, Tuchel mag dus beslissen. Langs een kant is dat uiteraard niet slecht, langs de andere kant ben ik wel eens benieuwd wat voor spelers die wilt gaan halen.

Kan hem geen ongelijk geven. De transferperiode waar ze kordaat moeten handelen en het is weer getaffel tot het einde plus geen CL. En een Hollander die weer een kolonie landgenoten wilt neerzetten…

Liverpool/City hebben een target en fixen dat gewoon in de eerste twee weken. Klaar.
Onderschat die "Hollander" maar niet.

Denk dat de structuur en context van een Man United en Liverpool/City niet echt te vergelijken is de dag van vandaag. Denk dat bijna iedere speler zonder verpinken naar die laatste 2 trekt, terwijl je bij United toch heel wat af te wikken en wegen hebt.

Ik lees 30 miljoen. Dat vind ik toch een behoorlijk bedrag.
Maar wel voor een leuke goede speler, dan kan ik daar gerust mee leven, zeker als je ziet wat er deze zomer wss allemaal zal binnenkomen. Ook qua doorverkoop te verantwoorden, gezien Bergwijn nog maar 24 is.

Nu graag nog Brobbey.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan