Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ik volg Burnley niet echt buiten wat jullie hier typen maar zou dat geen ideale ploeg zijn voor een CDK? Kompany lijkt me toch iemand te zijn die technisch voetbal probeert te spelen ala guardiola
Zie die wel goed functioneren in het Kompany systeem. Vraag is of die dat zelf ziet zitten, en er genoeg budget is.

Chelsea is al zijn overbodige spelers aan het dumpen in SA en die willen precies alles hebben wat los en vast zit.

Di Maria waarschijnlijk terug naar Benfica. Wel een leuke transfer.

De premier league is ook niet eenvoudig voor spitsen
Kova naar City voor 25 mil + 5 mil bonussen

Gij zijt grote Chelsea fan, zeker?
Nog niet ongerust aan het worden over de leegloop?

Heel benieuwd naar.
Zie Ajax bv wel nog gaan voor Debast als Timber vertrekt.

Ondertussen zou er een deal zijn met Arsenal voor Havertz, 65miljoen + bonussen. Ook opnieuw bod geweigerd van Utd voor Mount (50 miljoen)

De premier league is ook niet eenvoudig voor spitsen

Gij zijt grote Chelsea fan, zeker?
Nog niet ongerust aan het worden over de leegloop?
Ongerust zeker niet, dit was te verwachten. het enige dat mij stoort is dat ze mogelijk rechtstreekse concurrenten aan het versterken zijn. al valt dat ook nog af te wachten aangezien de spelers die ze aan PL-rivalen verkopen zeer onregelmatig presteerden. Maar goed, het is hier eerder aangehaald dat zou ook aan CFC kunnen liggen, afwachten dus...

32 en 30 jaar... Blijft toch belachelijk om dan "al" naar SA te gaan...

Bah, degoutant eigenlijk, dan geef je "echt voetballen" toch gewoon op, neen?
Jep, van Ziyech verbaast het mij niets, die kan shotten maar lijkt me te beperkt voor het hoogste niveau en is ook niet de verstandigste...

Kanté daarentegen, dat is een dubbele, leek mij nooit de speler die voor het geld kiest, langs de andere kant is die bijna een heel seizoen geblesseerd geweest en beseft die wsl ook dat zijn carriëre zo goed als voorbij is en gewoon nog wat gaat cashen.

Terug
Bovenaan