What the actual f*….
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What the actual f*….
Als 'loner' in de Tour-ploeg zitten?Tullet officieel naar Jumbo, met Jorgenson en Tullet bij Jumbo, zou dat wat meer ademruimte geven voor WvA in de Tour om meer zijn ding te doen en minder te knechten?
Tullet officieel naar Jumbo, met Jorgenson en Tullet bij Jumbo, zou dat wat meer ademruimte geven voor WvA in de Tour om meer zijn ding te doen en minder te knechten?
Als je moet kiezen dan kies je altijd WVA als knecht. Jorgenson en Tullet kunnen niet het werk doen wat WVA doet.Tullet officieel naar Jumbo, met Jorgenson en Tullet bij Jumbo, zou dat wat meer ademruimte geven voor WvA in de Tour om meer zijn ding te doen en minder te knechten?
Er blijft toch verdacht weinig over van die ploeg voorlopig.Foss en Verona die normaal naar Ineos zouden gaan (volgens de geruchten) zouden volgens de nieuwe geruchten dan toch NIET naar Ineos gaan.
Wat met Movistar ook? Die hebben 7 renners onder contract voor volgend jaar en nog niets aangekondigd?
Bizar

Castroviejo, Fraile, Puccio en Rivera zouden ondertussen verlengen.Er blijft toch verdacht weinig over van die ploeg voorlopig.
Als ik het verhaal van Richard Plugge lees dan is samenwerken met dergelijke landen niet zo goed evident want dan haken andere sponsors af.Misschien heeft Patje z'n ziel verkocht aan de Saudi's en lijft SQS gewoon Ineos en Movistar in![]()
![]()
)Van waar die 80% kans dat hij blijft?Met al de x-geruchten dus grote kans dat er geen fusie is met Ineos.
Ook C. Rodriguez blijft normaal (80% kans)
Ineos heeft afgelopen jaren hun transfers op 1 dag aangekondigd veel kans dat dat nu ook wel weer zal zijn.
Het is niet dat Movistar zo'n topbestemming is, ik zou er ook eens goed over nadenken. Hij zal bij Ineos nu ook heel veel kopmanschap kunnen opeisen.
Van waar die 80% kans dat hij blijft?
Ging toch zo goed als zeker weg,of heb ik iets gemist?
het zijn dan ook geruchten.Dat komt van de wielerjournalist van de Gazetta. Die tweet niet veel, maar wat hij tweet is meestal wel de waarheid.Dat weet ik ook niet en stond zo in een of andere gazethet zijn dan ook geruchten.
Ik denk dat Ineos nu heeft ingezien dat hij het beste is wat ze momenteel hebben zitten.