Transferthread 2023

Tullet officieel naar Jumbo, met Jorgenson en Tullet bij Jumbo, zou dat wat meer ademruimte geven voor WvA in de Tour om meer zijn ding te doen en minder te knechten?

Tullet officieel naar Jumbo, met Jorgenson en Tullet bij Jumbo, zou dat wat meer ademruimte geven voor WvA in de Tour om meer zijn ding te doen en minder te knechten?
Als 'loner' in de Tour-ploeg zitten?
De enigste, die zich niet uit de naad werkt en laat lopen, wanneer hij wil?
Bij Jumbo geloof ik dat niet. Die hebben een plan en een solist gaan ze er niet bijzetten. VA gaat terug mogen werken, als hij meegaat.

Tuurlijk niet. Ze mogen nog altijd maar met 8 naar de Tour hé dus dat de ploeg meer renners aantrekt maakt weinig uit. Jorgensen is niet noodzakelijk beter dan wat ze nu al hebben dus is niet alsof dat een Tour zekerheid is.

Als je moet kiezen dan kies je altijd WVA als knecht. Jorgenson en Tullet kunnen niet het werk doen wat WVA doet.
Wat wel een casus kan zijn is of een Jorgenson of Tullet of voldoende werk kunnen leveren om de tour te winnen. En WVA dus geen tour rijdt.
Elke renner die meegaat naar de tour zal wel moeten werken, en dan is de tourploeg van dit jaar altijd de eerste keuze.

Wat wel kan is dat WVA misschien meer een vrije rol zal krijgen en minder zal moeten knechten. Maar ik acht alvast die kans niet heel groot.

Wat met Movistar ook? Die hebben 7 renners onder contract voor volgend jaar en nog niets aangekondigd?

Bizar

Misschien heeft Patje z'n ziel verkocht aan de Saudi's en lijft SQS gewoon Ineos en Movistar in :coolbrows: :unsure:
Als ik het verhaal van Richard Plugge lees dan is samenwerken met dergelijke landen niet zo goed evident want dan haken andere sponsors af.

Ik weet nu niet of de bedrijven langs de E17 in Waregem daar zo van wakker liggen. Maar voor de mastiekverkoop kan dat toch implicaties hebben.

Met al de x-geruchten dus grote kans dat er geen fusie is met Ineos.

Ook C. Rodriguez blijft normaal (80% kans 😁)
Ineos heeft afgelopen jaren hun transfers op 1 dag aangekondigd veel kans dat dat nu ook wel weer zal zijn.

Met al de x-geruchten dus grote kans dat er geen fusie is met Ineos.

Ook C. Rodriguez blijft normaal (80% kans 😁)
Ineos heeft afgelopen jaren hun transfers op 1 dag aangekondigd veel kans dat dat nu ook wel weer zal zijn.
Van waar die 80% kans dat hij blijft?
Ging toch zo goed als zeker weg,of heb ik iets gemist?

Het is niet dat Movistar zo'n topbestemming is, ik zou er ook eens goed over nadenken. Hij zal bij Ineos nu ook heel veel kopmanschap kunnen opeisen.

Dat weet ik ook niet en stond zo in een of andere gazet 😉 het zijn dan ook geruchten.

Ik denk dat Ineos nu heeft ingezien dat hij het beste is wat ze momenteel hebben zitten.
Dat komt van de wielerjournalist van de Gazetta. Die tweet niet veel, maar wat hij tweet is meestal wel de waarheid.

Terug
Bovenaan