Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Onbegrijpelijk eigenlijk. Beetje zoals Engels denk ik (Arne Engels). Ik gun hem het zeker om het goed te doen bij Standard.
Goemaere naar Standard. Wel zonde dat die 0 kansen gekregen heeft bij de eerste ploeg, toch 4 jaar kapitein geweest van Club NXT.
Ik volg club NXT niet, maar het kan toch wel zijn dat die jongen leiderskwaliteiten heeft die zijn leeftijdsgenoten niet hebben waardoor die binnen club NXT een goede rol kon opnemen. Maar voor met de eerste ploeg te spelen heb je dan meer voetballende kwaliteiten nodig.

Content met Timmy Simons @Puni ?
Geen klachten. Was ook wel fan van Hoefkens maar na heel het circus van de laatste twee weken lag die nu al onder het vergrootglas. Het is alleszins iemand die al wel wat heeft laten zien (die promotie bij Dender, en deed het bij Westel eigenlijk ook goed). Wil ook voetballen, da's voor mij een grote plus.

Het zal er bij ons nu vooral van afhangen wie er bijkomt. Voor Leysen hebben we met Van den Heuvel al een vervanger maar als hij vertrekt moet er eigenlijk nog een doelman komen (tijdens de winter was er sprake van Vroman van Lierse, hoop dat die deal er alsnog komt want die speelde een uitstekend seizoen volgens wat ik hoorde), en met Nyakossi vertrekt onze beste verdediger quasi zeker. Grootste probleem is dat we eigenlijk eerst moeten verkopen om wat budget te hebben voor inkomende transfers.

Als ze binnen een jaar of 2 Vandendriessche volop zijn kans willen geven, lijkt me dit een ideale oplossing.
Mignolet en Sommer als leermeesters, velen zouden daarvan dromen

Kanaté naar Kaiserslautern met aankoopoptie. Ook weinig kansen gekregen toch?
Ik snap dat niet, die zijn snelheid is zeker een wapen. Maar nog te veel kip zonder kop. Maar valt zeker iets van te maken. Heel veel vertrekkers bij ons, maar inkomend? Ook na de aanstelling van de nieuwe trainer heb ik toch maar bijzonder weinig vertrouwen in de nieuwe TD precies. Aan hem om het tegendeel te bewijzen.

Een zeer goede paar jaar met Inter achter de rug in elk geval.
Lijkt me toch geen verzwakking in vergelijking met de Mignolet van vorig seizoen die wat sukkelde met blessures en Jackers die ook niet echt 100% top was.

Blijkbaar zou Verhaeghe ook alles op alles zetten om Tresoldi nog 1 jaar te houden en de speler en mgmt zouden ermee akkoord gaan, zou bijzonder goed nieuws zijn!

Zoals @ToasT al zei: contract geven voor 2 jaar of zo en ondertussen Vandendriessche klaarstomen.
Ik begrijp de insteek wel, maar het houdt risico’s in. Financieel gaat dat de duurste uit je kern worden. Als die dan plots blessures begint te krijgen( wat op 38 jaar wel kan gebeuren) moet je in het seizoen misschien al ineens de jeugd voor de leeuwen gooien. Voor Jackers toch ook het teken om te vertrekken

Terug
Bovenaan