Travle - Zoek landen tussen A en B

#travle #309 (5/9) (0 hints)
✅✅🟧✅✅
flauw, Zweden heeft geen landgrens met Denemarken. Wou eerst via Kaliningrad->Polen->Duitsland gaan

#travle #309 (5/9) (0 hints)
✅✅🟧✅✅
flauw, Zweden heeft geen landgrens met Denemarken. Wou eerst via Kaliningrad->Polen->Duitsland gaan
Ik twijfelde ook eerst, maar meende me te herinneren dat Denemarken via Zweden mocht van een vorige keer. In de extra info staat uitgelegd waarom: verbindingen via tunnel/brug tellen mee. Vandaar ook dat je vanuit het Verenigd Koninkrijk via Frankrijk moet gaan om het Europese vasteland te bereiken.

Laatst bewerkt:
#travle #309 (4/9) (0 hints)
✅✅✅✅

Gaat me gemakkelijker af nu ik door heb dat het effectief het minst aantal landen is dat doorslaggevend is en niet de kortste route in vogelvlucht.

#travle #310 (4/9) (0 hints)
✅✅✅✅

ik had eerlijk gezegd nog niet van het startpunt gehoord dus even omgekeerd gewerkt.

#travle #310 (6/9) (0 hints)
🟧🟧✅✅✅✅

Siachen klok mij Chinees en gezien de map leek mij dat een goeie gok, ligt dat bij wijze van spreken op 2 meter van China en vervolgens het zelfde liedje met India :laugh:

#travle #310 (4/9) (0 hints)
✅✅✅✅

ik had eerlijk gezegd nog niet van het startpunt gehoord dus even omgekeerd gewerkt.
Idem! Ik doe het wel vaker "niet-lineair", waarbij ik soms bvb. eerst een groot land ingeef waarvan ik quasi zeker weet dat het ergens middenin moet worden aangedaan.

Terug
Bovenaan