Je mag gerust van mening zijn dat er meer bewijs nodig is om tot veroordelingen voor verkrachting te komen. Ik ben het daar niet mee eens (want dan geef je eigenlijk al bijna een vrijgeleide om te gaan verkrachten en aanranden, want raak bij die misdrijven maar eens aan de bewijslast die jij eist) maar dat mag.
Ik reageerde maar omdat jij doet uitschijnen alsof Carroll maar gewoon eventjes heeft gezegd '
ja hij heeft me aangerand' en Trump nu veroordeeld is, en ik vind ook dat je nogal heel sterk doet uitschijnen alsof dit puur een politieke afrekening is. Dat jij dan dat lijstje van getuigen afdoet als 'een lijstje van vriendinnen en geassocieerden' is daar weer een goed voorbeeld van, want zo maak jij eigenlijk alle (vermeende) slachtoffers van Trump (of eender welk publiek figuur) al op voorhand monddood, en daar heb ik ook een probleem mee.
Doen ze hun mond open en vertellen ze hun verhaal telt het eigenlijk niet, want ze zijn toch deel van 'de geassocieerden' dus ja, wat is hun getuigenis (onder ede, trouwens) waard dan? Zo komt dat over vind ik. Zulke zaken zijn trouwens ook de reden waarom mensen pas laat (of helemaal nooit) naar voren komen met verhalen over verkrachtingen en aanrandingen: omdat er dan vrijwel onmiddellijk ongelovige Thomassen klaarstaan. '
Losjes bevriend met een ander slachtoffer? Pfff, er zal wel niet veel van aan zijn! Waar ligt haar zak geld van de Democraten?'
Ik zeg niet dat jij dat laatste zegt, maar zo komt dat wel over.
Al deze vrouwen zijn dan trouwens vriendinnen en geassocieerden, of?
Enfin, ik vind gewoon dat je het weer heel gekleurd aan het voorstellen bent, alsof vrouwen maar gewoon met hun vingertje moeten zwaaien en mannen en masse veroordeeld en gecanceld gaan worden.