Loser is niet een van de posters die die opmerking heeft gemaakt. En wij zeiden dat op basis van wat je schrijft, niet op basis van wie het schrijft. Als je wil dat het calimero-liedje stopt, moet je misschien dit soort verdachtmakingen en beschuldigingen niet meer maken ...Jij, derp & Loser trekken natuurlijk aan één zeel.
Je moet niet proberen woorden in mijn mond leggen. Ik zei al dat we er alles aan moeten doen om te voorkomen dat onschuldigen veroordeeld worden. Maar een vonnis wordt uitgesproken op basis van meerdere factoren. Jij doet alsof het onmogelijk is om zonder DNA of zwart op wit beelden een dader aan te wijzen. Dat is niet zo. Het is moeilijker, en men moet er heel omzichtig mee omgaan. Dat wel. En in deze case heeft de jury geoordeeld dat er voldoende andere bewijslast was om Trump te veroordelen.Ik zou in plaats van anderen te beschuldigen van victim blaming of calimero-gedrag, eerder eens reflecteren over hoe jij blijkbaar oké bent met een systeem dat 11% onschuldige beschuldigen eveneens zou bestraffen.
Btw, @TRUMP, in plaats van op al mijn posts met een
te reageren, kan je ook gewoon in discussie gaan hé.