Een spoedvergadering organiseren en veel van de toren blazenDictator in wording en benieuwd hoe Europa op deze chantage gaat reageren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een spoedvergadering organiseren en veel van de toren blazenDictator in wording en benieuwd hoe Europa op deze chantage gaat reageren?
Een spoedvergadering organiseren. Hierover discussiëren. En tot de conclusie en statement komen dat met de onlangs ondertekende deal de invoerheffingen niet kunnen aangepast worden.Een spoedvergadering organiseren en veel van de toren blazen
Rusland en China zijn tegen vermoed ik Donald...![]()
Witte Huis: “Trump en Xi zijn het erover eens dat Straat van Hormuz open moet blijven”
<i>V</i><i>olg alle ontwikkelingen over het presidentschap van Donald Trump in onze liveblog.</i>www.hln.be
Allez daar zijn de invoerheffingen opnieuw.
Wat zou moeten gebeuren is een akkoord dat elk land dat dreigt een EU land aan te vallen, dezelfde sancties als Rusland krijgt.Een spoedvergadering organiseren. Hierover discussiëren. En tot de conclusie en statement komen dat met de onlangs ondertekende deal de invoerheffingen niet kunnen aangepast worden.
Ik blijf wel overtuigd dat door veel te roepen dat de Russen en de Chinezen op ons azen, dat we dat op den duur ook gaan geloven. Maar das gewoon koude oorlog-tactieken he. Hoe meer ge iets roept, hoe meer mensen het geloven.
Denkt er iemand hier dat Rusland ook maar een beetje op iets van ons gebied aast dat NAVO is? Ze krijgen het met moeite al rond in Oekraine, laat staat dat ze zich met NAVO gaan moeien. De Chinezen zijn met veel, maar dan moeten we even goed schrik krijgen van India (2e grootste leger). Allee, ik denk niet dat hier een land zo zot is om iets van een ander af te pakken dat met de NAVO te maken heeft.
We kunnen wel klagen en zagen over onze defensie. Het grootste probleem is dat we met verschillende legers zitten en niet met een Europees leger. Anders zouden wij zeker niet moeten onderdoen voor de VS qua aantallen. Qua tech, daar ga ik mij niet over uitspreken..
Bangmakerij eerste klasse..
Zolang de plastic dopjes maar aan de fles blijven hangen!Ik kan het woord bangmakerij niet meer horen. In hetzelfde rijtje als "Rusland heeft een kleiner GDP als Italië"
Het doet me denken aan hoe ik als jong kind met veel bravado op de kermis het spookhuis binnenstapte. Na de eerste jumpscare bijna los in de broek.
Zonder Amerikaanse rugdekking (wie weet zelfa met de zegen van Trump) een half dozijn Kinzhals op West Europese doelwitten en de publieke opinie stort hier als een kaartenhuisje in elkaar.
De laatste generatie mannen (en vrouwen) die nog weten wat het was om echt slaag te krijgen van een buitenlandse bezetter zijn al 20 jaar dood en begraven. In Rusland krijgen de kinderen les in het assembleren van vuurwapens.
Wij hebben gewoon geen idee.
Zolang de plastic dopjes maar aan de fles blijven hangen!
De Kinzhal heeft een range van +-500km en moet gelanceerd worden door vliegtuigen. Kan je mij uitleggen hoe Rusland erin zou slagen om die op een West-Europees doelwit te droppen?Ik kan het woord bangmakerij niet meer horen. In hetzelfde rijtje als "Rusland heeft een kleiner GDP als Italië"
Het doet me denken aan hoe ik als jong kind met veel bravado op de kermis het spookhuis binnenstapte. Na de eerste jumpscare bijna los in de broek.
Zonder Amerikaanse rugdekking (wie weet zelfa met de zegen van Trump) een half dozijn Kinzhals op West Europese doelwitten en de publieke opinie stort hier als een kaartenhuisje in elkaar.
De laatste generatie mannen (en vrouwen) die nog weten wat het was om echt slaag te krijgen van een buitenlandse bezetter zijn al 20 jaar dood en begraven. In Rusland krijgen de kinderen les in het assembleren van vuurwapens.
Wij hebben gewoon geen idee.
De Kinzhal heeft een range van +-500km en moet gelanceerd worden door vliegtuigen. Kan je mij uitleggen hoe Rusland erin zou slagen om die op een West-Europees doelwit te droppen?
Dan zijn ze al die vliegtuigen ook per direct kwijt, waarschijnlijk nog voor er ook maar een raket gelanceerd is.Kalingrad , St Petersburg. Maar zie Rusland bunion echt wel niet die tour op gaan. Zijn economie kan het niet aan en verliezen nog steeds 20K mannen per maand in Oekraïne

Yep, dit is eigenlijk gewoon oorlogstaal.hij is weer begonnen met zijn tariffs, direct spiegelen Europa!

Hoe dan?En terecht. Is veel handiger.
.Oh, de ironie. De grootste stokebrand wereldwijd maar wij zorgen allemaal voor een gevaarlijke situatie omdat er enkele militairen Groenland bezoeken.Yep, dit is eigenlijk gewoon oorlogstaal.
"World peace is at stake!"
Geef hieraan toe en morgen wil hij een ander land inlijven.
Is hij Belgie vergeten? Wij sturen toch ook een militair? Hallo Trump, wij zijn ook relevant!!
België heeft ook aangekondigd één officier naar Groenland te sturen. Toch komt ons land niet voor in het lijstje van landen dat geviseerd wordt door Trump en daarvoor invoerheffingen opgelegd krijgt. Alle anderen die troepen gaan sturen (of dat aangekondigd hebben) staan wel op het lijstje.
Het gaat concreet over Denemarken, Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Finland. Het is niet duidelijk of de Amerikaanse president België is vergeten of ons land om een of andere reden een uitzondering krijgt.

Maar 10%? Daar moet zelfs Trump bij toegeven dat hij het dan toch zo erg niet vindt.![]()
Groenland - Trump kondigt vanaf februari importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland | VRT NWS: nieuws
Volg het nieuws over de spanningen rond Groenland op de voet in deze liveblog.www.vrt.be
We worden niet serieus genomen![]()