UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Doodzonde dit natuurlijk, maar tegen zo'n klasseflits kan je weinig beginnen natuurlijk.

Gerechtigdheid. Het is niet dat PSG zo super was maar dat Real er maar uitligt. Om te huilen met zo een ploeg zo spelen.
:rofl:

PSG heeft meer kwaliteit dan Real, jij denkt dat Carlo hier aanvallend gaat starten om dan op enkele counters van PSG te lopen? Jong toch.

En "zo een ploeg". Ik denk dat je nog 5 jaar terug in de tijd leeft.

Wat een actie.

Hazard, is dat nog een voetballer eigenlijk? Het mag toch iets snediger en met meer interesse als ge al maar 10 minuten krijgt.
In balbezit nie veel begrijp ik nog maar wat mee verdedigen, terug lopen, negatieve pressing of gewoon uw tegenstander wat hinderen.. helemaal niks.

Niemand die hier opmerkt hoe zwak Leo messi aan het worden is bij psg, niet alleen de penalty misser, maar algemeen

Na zo een carrière bij barca zou ik moest ik hem zijn de eer aan mezelf laten en dit seizoen gewoon stoppen als prof...

Maarjah de moulah ehh

Doodzonde dit natuurlijk, maar tegen zo'n klasseflits kan je weinig beginnen natuurlijk.

:rofl:

PSG heeft meer kwaliteit dan Real, jij denkt dat Carlo hier aanvallend gaat starten om dan op enkele counters van PSG te lopen? Jong toch.
Waar zeg ik dat hij aanvallend moet spelen? Je kan toch iets doen. Ze hebben 2 snelle centrale verdedigers in Alana en Militao. Casemiro en een, hoewel al op leeftijd, top controlerende middenvelder in Kroos. Zet u 10 meter hoger en probeer de bal te controleren. Laat Benzema in de kleine ruimtes voetballen en combineren met de spelers rond hem en lanceer vicinius van daar.

Als je niets kan doen tegen counters buiten in u eigen goal kruipen en hopen op het beste ga dan gewoon naar huis, zeker Real Madrid zijnde.

Niemand die hier opmerkt hoe zwak Leo messi aan het worden is bij psg, niet alleen de penalty misser, maar algemeen

Na zo een carrière bij barca zou ik moest ik hem zijn de eer aan mezelf laten en dit seizoen gewoon stoppen als prof...

Maarjah de moulah ehh
Die zit volgend seizoen terug bij Barca

En 30 miljoen sollen laten liggen, kom kom.
My point exactly, maar again, zelfreflectie en beseffen dat een overstap naar psg een fout was (om te beginnen al) hoe mooi had het geweest zijn volledige carriere bij barca gespeeld te hebben, nu gaan die laatste jaren een smet vormen op zijn blazoen, ALTHANS dit is hoe ik het bezie

Maarjah de moulah ehh
Op basis van deze match of kijk je ook andere wedstrijden van PSG?

Spijtig voor courtois. Een gelijkspel was toch volledig aan hem te danken geweest. 1-0 is natuurlijk nog niks dus alles is mogelijk.

Op basis van deze match of kijk je ook andere wedstrijden van PSG?

Spijtig voor courtois. Een gelijkspel was toch volledig aan hem te danken geweest. 1-0 is natuurlijk nog niks dus alles is mogelijk.
Ni echt, geef ik d'office toe, maar kijk links en rechts wel wat samenvattingen, zijn prime, laisse tomber, daar is hij over, en again, ik zou gestopt hebben bij barca

Hij kan daar toch aan de slag binnen de club, de legende die mee traingen leidt etcetera en hun nog een poepje laat ruiken, nu is hij goed genoeg voor ligue1, c'est tout

Wel jammer dat de uit-goal regel geschrapt wordt. Ze had wat bijgewerkt moeten worden maar schrappen vind ik toch jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan