Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat er aan te komen natuurlijk…
Thibaut doe uw benen dicht!![]()
Gerechtigdheid. Het is niet dat PSG zo super was maar dat Real er maar uitligt. Om te huilen met zo een ploeg zo spelen.

Waar zeg ik dat hij aanvallend moet spelen? Je kan toch iets doen. Ze hebben 2 snelle centrale verdedigers in Alana en Militao. Casemiro en een, hoewel al op leeftijd, top controlerende middenvelder in Kroos. Zet u 10 meter hoger en probeer de bal te controleren. Laat Benzema in de kleine ruimtes voetballen en combineren met de spelers rond hem en lanceer vicinius van daar.Doodzonde dit natuurlijk, maar tegen zo'n klasseflits kan je weinig beginnen natuurlijk.
PSG heeft meer kwaliteit dan Real, jij denkt dat Carlo hier aanvallend gaat starten om dan op enkele counters van PSG te lopen? Jong toch.
Niemand die hier opmerkt hoe zwak Leo messi aan het worden is bij psg, niet alleen de penalty misser, maar algemeen
Na zo een carrière bij barca zou ik moest ik hem zijn de eer aan mezelf laten en dit seizoen gewoon stoppen als prof...
Maarjah de moulah ehh
Die zit volgend seizoen terug bij BarcaNiemand die hier opmerkt hoe zwak Leo messi aan het worden is bij psg, niet alleen de penalty misser, maar algemeen
Na zo een carrière bij barca zou ik moest ik hem zijn de eer aan mezelf laten en dit seizoen gewoon stoppen als prof...
Maarjah de moulah ehh
My point exactly, maar again, zelfreflectie en beseffen dat een overstap naar psg een fout was (om te beginnen al) hoe mooi had het geweest zijn volledige carriere bij barca gespeeld te hebben, nu gaan die laatste jaren een smet vormen op zijn blazoen, ALTHANS dit is hoe ik het bezieEn 30 miljoen sollen laten liggen, kom kom.
Op basis van deze match of kijk je ook andere wedstrijden van PSG?Niemand die hier opmerkt hoe zwak Leo messi aan het worden is bij psg, niet alleen de penalty misser, maar algemeen
Maarjah de moulah ehh
Ni echt, geef ik d'office toe, maar kijk links en rechts wel wat samenvattingen, zijn prime, laisse tomber, daar is hij over, en again, ik zou gestopt hebben bij barcaOp basis van deze match of kijk je ook andere wedstrijden van PSG?
Spijtig voor courtois. Een gelijkspel was toch volledig aan hem te danken geweest. 1-0 is natuurlijk nog niks dus alles is mogelijk.