Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die hard Real fanIdd, een Lukaku in bloedvorm zit dat er zeker 1 keer inInderdaad dat cadeau dat Mendy aan Benzema geeft, dom dom dom, maar kan nu eenmaal gebeuren en het blijft verder een topkeeper uiteraard. Voor de rest had er volgens mij wel nog meer in kunnen zitten, zeker Lukaku heeft daar nog 2 kansen gekregen die minstens op doel hadden gemoeten, laat die er invliegen en we gaan naar Madrid met 1 goal nodig.
Mendy is zeker en vast top in de goal maar wel bijzonder zwak in het mee/uit-voetballen. Dat zou toch niet mogen op dat niveau imo... Lijkt me vaak ook te panikeren als hij snel moet beslissen wat te doen met de bal aan de voet. Maar ook zijn gewone (lange) passing is ondermaats.Inderdaad dat cadeau dat Mendy aan Benzema geeft, dom dom dom, maar kan nu eenmaal gebeuren en het blijft verder een topkeeper uiteraard. Voor de rest had er volgens mij wel nog meer in kunnen zitten, zeker Lukaku heeft daar nog 2 kansen gekregen die minstens op doel hadden gemoeten, laat die er invliegen en we gaan naar Madrid met 1 goal nodig.
Courtois en Alisson zijn de 2 beste keepers ter wereld de laatste 2-3 jaar en het is inderdaad bizar hoe deze genegeerd worden in die lijstjes.Hoe Courtois nu al een jaar genegeerd wordt in alle individuele verkiezingen (niet in top-5 bij FIFA, niet in top-10 bij Four-Four-Two), is toch echt belachelijk. Zijn mond te veel opengetrokken zeker?
Dit is gewoon weer hetzelfde probleem als de origineel FFP: het beschermt de grote clubs. Ik denk dat er zelfs redelijk wat grote clubs zijn die boven de 70% van hun opbrengst komen voor kost van lonen en transfers.![]()
UEFA Executive Committee approves new financial sustainability regulations
Executive Committee approves first major reform since 2010.www.uefa.com
Nieuwe FPP van de UEFA, salarissen, transferkosten en makelaarskosten mogen nog maar maximum 70% van de inkomsten bedragen op jaarbasis. Maar dat lijkt me weer simpel te omzeilen met sponsorinkomsten. Geen kapitaalsinjecties van eigenaars maar gewoon extra sponsorinkomsten van de desbetreffende bedrijven van de eigenaars.
Maar misschien is daar al een regeling rond om dat in te perken, geen idee.
Die zit hier nog hoor onder de naam Biljart, kan je makkelijk herkennen aan zijn vaak (extreem) rechtse standpunten.Real toch trapje te hoog
Waar is den tijd van camino trouwensdie hard Real fan
Is Biljart Camino??? :Die zit hier nog hoor onder de naam Biljart, kan je makkelijk herkennen aan zijn vaak (extreem) rechtse standpunten.

Denk niet dat dat Camino is, Camino leek me wat minder 'geletterd' te zijn, al volg ik die Biljart zijn posts nu ook niet op de voet.Die zit hier nog hoor onder de naam Biljart, kan je makkelijk herkennen aan zijn vaak (extreem) rechtse standpunten.
Ik zit met hetzelfde probleem...Los van alles begin ik precies Real wel leuk te vinden
Die overgave, op karakter, die laatste CL matchen als underdog.. vind ik best wel knap.