UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah... het zelf verkloot zou ik zo zeggen... voor de 2de wedstrijd op rij gewoon defensief onmachtig, cadeautjes weggeven... jammer. Als je de paar kansjes die je krijgt dan ook nog eens gaat missen...

Heb ze in het weekend met 4 achteraan zien spelen en vanavond leek dit in de 2de helft ook het geval. Waarom de switch?

Chelsea verdediging duidelijk niet comfortabel met 4 vanachter.

Real toch trapje te hoog

Waar is den tijd van camino trouwens 🥲 die hard Real fan

Real is absoluut geen trapje te hoog. Ze geven het gewoon zelf uit handen... Zet daar eender welk andere spits en we verliezen hier nooit 1-3, kon zelf nog erger zijn als hij die bal in cadeauverpakking van Jorginho had afgemaakt...

Inderdaad dat cadeau dat Mendy aan Benzema geeft, dom dom dom, maar kan nu eenmaal gebeuren en het blijft verder een topkeeper uiteraard. Voor de rest had er volgens mij wel nog meer in kunnen zitten, zeker Lukaku heeft daar nog 2 kansen gekregen die minstens op doel hadden gemoeten, laat die er invliegen en we gaan naar Madrid met 1 goal nodig.

Inderdaad dat cadeau dat Mendy aan Benzema geeft, dom dom dom, maar kan nu eenmaal gebeuren en het blijft verder een topkeeper uiteraard. Voor de rest had er volgens mij wel nog meer in kunnen zitten, zeker Lukaku heeft daar nog 2 kansen gekregen die minstens op doel hadden gemoeten, laat die er invliegen en we gaan naar Madrid met 1 goal nodig.
Idd, een Lukaku in bloedvorm zit dat er zeker 1 keer in

Als me met what ifs gaan speculeren kan je evengoed zeggen dat het 0-4 voor Real moest zijn na het eerste half uur (schot op lat door Vinicius en misser van z'n makkelijkste kans Benzema).

In plaats van uitsluiting van alle Europese competities voor de komende vijf jaar zal het vast een boete van 1 miljoen euro worden. Gangsterclub.

Mendy is zeker en vast top in de goal maar wel bijzonder zwak in het mee/uit-voetballen. Dat zou toch niet mogen op dat niveau imo... Lijkt me vaak ook te panikeren als hij snel moet beslissen wat te doen met de bal aan de voet. Maar ook zijn gewone (lange) passing is ondermaats.

Heb de mails van dat artikel gezien, schrijnend om te zien. (En hoe dom (of arrogant) ze daar wel zijn bij city)

Elke mail gaan gewoon letterlijk over het feit dat Abu Dabi hun geld moet sturen via de rekeningen van de bedrijven waar ze zogezegd sponsorgelden van krijgen. “Sorry dat het ingewikkelder is voor u sjeick dan gewoon 1 bedrag te storten, maar voor audit doeleinden moet dit”… Zal weer een grote cheque nodig zijn om hier onderuit te komen.

Hoe Courtois nu al een jaar genegeerd wordt in alle individuele verkiezingen (niet in top-5 bij FIFA, niet in top-10 bij Four-Four-Two), is toch echt belachelijk. Zijn mond te veel opengetrokken zeker?

Hoe Courtois nu al een jaar genegeerd wordt in alle individuele verkiezingen (niet in top-5 bij FIFA, niet in top-10 bij Four-Four-Two), is toch echt belachelijk. Zijn mond te veel opengetrokken zeker?
Courtois en Alisson zijn de 2 beste keepers ter wereld de laatste 2-3 jaar en het is inderdaad bizar hoe deze genegeerd worden in die lijstjes.

Nieuwe FPP van de UEFA, salarissen, transferkosten en makelaarskosten mogen nog maar maximum 70% van de inkomsten bedragen op jaarbasis. Maar dat lijkt me weer simpel te omzeilen met sponsorinkomsten. Geen kapitaalsinjecties van eigenaars maar gewoon extra sponsorinkomsten van de desbetreffende bedrijven van de eigenaars.

Maar misschien is daar al een regeling rond om dat in te perken, geen idee.

Nieuwe FPP van de UEFA, salarissen, transferkosten en makelaarskosten mogen nog maar maximum 70% van de inkomsten bedragen op jaarbasis. Maar dat lijkt me weer simpel te omzeilen met sponsorinkomsten. Geen kapitaalsinjecties van eigenaars maar gewoon extra sponsorinkomsten van de desbetreffende bedrijven van de eigenaars.

Maar misschien is daar al een regeling rond om dat in te perken, geen idee.
Dit is gewoon weer hetzelfde probleem als de origineel FFP: het beschermt de grote clubs. Ik denk dat er zelfs redelijk wat grote clubs zijn die boven de 70% van hun opbrengst komen voor kost van lonen en transfers.

Ochja, het is toch het laatste seizoen van top Europees voetbal. Vanaf volgend jaar is het het nieuw formaat en dan is de champions league gewoon een saaie competitie.

Die zit hier nog hoor onder de naam Biljart, kan je makkelijk herkennen aan zijn vaak (extreem) rechtse standpunten.
Denk niet dat dat Camino is, Camino leek me wat minder 'geletterd' te zijn, al volg ik die Biljart zijn posts nu ook niet op de voet.

Los van alles begin ik precies Real wel leuk te vinden :help:

Die overgave, op karakter, die laatste CL matchen als underdog.. vind ik best wel knap.

Los van alles begin ik precies Real wel leuk te vinden :help:

Die overgave, op karakter, die laatste CL matchen als underdog.. vind ik best wel knap.
Ik zit met hetzelfde probleem...
Ik kan het heel moeilijk linken met wat ik weet van Real maar ik begin er toch ook sympathie voor te krijgen in de CL. Van mij mogen ze nog wel efkes mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan