quo_vadis
Well-known member
2 seizoenenJust, seizoen ernaast excuses!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 seizoenenJust, seizoen ernaast excuses!

4 extra teams in de CL in dat nieuw format, dan denk je 'ah tof, een aantal grote kampioenen uit kleinere competities gaan geen voorrondes meer moeten spelen', maar nee hoor:Het wordt een soort European super league. Veel meer matchen tussen de top teams, wat het allemaal wat minder speciaal gaat maken. De groepsfase wordt dus afgeschaft en de beste 24 ofzoiet gaan naar een KO formaat.
Heb ik ook. Misschien omdat dergelijke figuren zoaks Pepe, Ramos, Mourinho, CR7 er niet meer zijn?Ik zit met hetzelfde probleem...
Ik kan het heel moeilijk linken met wat ik weet van Real maar ik begin er toch ook sympathie voor te krijgen in de CL. Van mij mogen ze nog wel efkes mee.

Idd volgens mij krijgt Real gewoon klop van City. Chelsea zou een betere match up zijn, alhoewel, volgens mij zou City het over 2 wedstrijden wel halen... My guess, Liverpool wint de CL opnieuw dit jaar...Jammer, denk dat Chelsea moeilijker had geweest voor City. Hoe blijven ze het toch doen…
Lijkt me ook maar bon Real heeft er toch mooi PSG en Chelsea uitgespeeld terwijl het lijkt dat ze aan testen zijn hoe slecht ze wel niet kunnen zijn en toch nog doorgaanIdd volgens mij krijgt Real gewoon klop van City. Chelsea zou een betere match up zijn, alhoewel, volgens mij zou City het over 2 wedstrijden wel halen... My guess, Liverpool wint de CL opnieuw dit jaar...
..
.. Maar bon, eerst Benfica!Nee.Is Biljart Camino??? :![]()
Vormer nam de bal tegen Standard mee en scoorde. De Brugge fans vonden het een terechte goal.Dit is toch gewoon onvrijwillig. Dat ze dit afkeuren jongens toch.
Of hij er nu echt (veel) voordeel uit haalde durf ik toch niet zeggen.Vormer nam de bal tegen Standard mee en scoorde. De Brugge fans vonden het een terechte goal.
En ja, die goal is terecht afgekeurd omdat die er voordeel uithaalde.
![]()
Hoezo? Zaten toch momenten in langs beide kanten? Die tweede goal bv had ook nooit mogen vallen en de ref stond er met zijn neus op (geen corner). Ik vond het over beide legs echt wel een entertainende pot voetbal waarin de ref niet één of andere ploeg bevooroordeeld heeft.Veel geluk met de scheids dat real. Maar het zal zo moeten van de UEFA.
"Enkel Real kan dit", "Real is ongelooflijk", "Hallucinant", etc... Het regent aan superlatieven terwijl Real eigenlijk een waanzinnig baggere match gespeeld heeft met flitsen van welgeteld 2 spelers, Modric en Benzema (en Camavinga, wat die daar op een half uurtje heeft laten zien.... Toppertje).