Pieterjan94
Well-known member
Volgens Sporza is het sleutelmoment de wissel van KDB!!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat voor de gewone 90 minuten onpraktisch is maar voor verlengingen moet er echt een oplossing komen. Er zijn misschien effectief 10 minuten gevoetbald in de verlengingen.Het wordt toch wel dringend tijd dat men gaat overschakelen naar een systeem van effectieve speeltijd. Ik denk dat er in die 2e verlenging nog geen 7 min gevoetbald is en dan 3 min erbij tellen..
Ik denk dat dat voor de gewone 90 minuten onpraktisch is maar voor verlengingen moet er echt een oplossing komen. Er zijn misschien effectief 10 minuten gevoetbald in de verlengingen.
Volgens Sporza is het sleutelmoment de wissel van KDB!!!!!
KDB fit houden voor de titelstrijd en de finale CL. Tot de laatste minuut was er geen vuiltje aan de lucht en heeft courtois de 0 2 mooi tegen gehouden. Van de goeie invalbeurt van graelish was niets meer te zien na de doelpunten van real. 3 doelpunten in min 90 91 en 95 is niet te voorzien en mentaal moeilijk te herstellen zeker?
Moet wel toegeven dat ik ook niet helemaal begreep dat hij naar de kant moest. Onmiddellijk gedacht: als ManC straks toch nog een goal moet maken, dan kunt ge hem er niet terug opzetten.
Vroeger liepen ze met de bal de hoek in en speelden zo een match uit. Nu is het inderdaad maar komedie spelen en op de bal gaan liggen als keeper. Eigenlijk zouden ze een soort regel moeten implementeren dat als een speler 2-3x op 10 minuten met krampen kampt of door een blessure het spel stillegt die er gewoon af moet.Triestige arbitrage wel.
Maar eerlijk gezegd toch liever Liverpool-Real in de finale i.p.v. Liverpool-ManC.
Was inderdaad weer treurig om naar te kijken. Bij die blessure van Militao wist ge al: ah ja die gaat "toch nog even proberen mee te doen" gewoon om subiet nog eens te gaan liggen en 2 minuten het spel stil leggen.
edit: ik kijk de laatste tijd eigenlijk minder en minder naar voetbal gewoon omdat dat spelletje ziek is op dat vlak. Het is normaal geworden om alles te faken en te liegen (blessures faken, zeggen dat het uw ingooi is terwijl ge weet dat het niet zo is, tijd rekken etc.). Bv. Courtois die daar nog eens op de grond gaat liggen, iedereen vindt dat blijkbaar normaal (en zelfs top!).
Ik ben er wat van gedegouteerd na x aantal jaar.
Ik ben toen gaan slapenAls je als Real fan het in minuut 88 al bent afgetrapt om de drukte voor te zijn zijt ge uzelf nu toch ook voor de kop aant slaan.![]()

Om de hamburgers voor te proeven?Echt Maarten, nee niemand geloofd er nog in dat Hazard nog een rol gaat spelen. Me u stomme vragen..
Ja is toch zo? Seriueze miscast van onze vriend PeppieVolgens Sporza is het sleutelmoment de wissel van KDB!!!!!
Ik wordt dit ook meer en meer beu idd, is één grote komedie gewordenTriestige arbitrage wel.
Maar eerlijk gezegd toch liever Liverpool-Real in de finale i.p.v. Liverpool-ManC.
Was inderdaad weer treurig om naar te kijken. Bij die blessure van Militao wist ge al: ah ja die gaat "toch nog even proberen mee te doen" gewoon om subiet nog eens te gaan liggen en 2 minuten het spel stil leggen.
edit: ik kijk de laatste tijd eigenlijk minder en minder naar voetbal gewoon omdat dat spelletje ziek is op dat vlak. Het is normaal geworden om alles te faken en te liegen (blessures faken, zeggen dat het uw ingooi is terwijl ge weet dat het niet zo is, tijd rekken etc.). Bv. Courtois die daar nog eens op de grond gaat liggen, iedereen vindt dat blijkbaar normaal (en zelfs top!).
Ik ben er wat van gedegouteerd na x aantal jaar.

Nee hoor. Heeft weinig tot geen invloed gehad op het spelbeeld. Enfin ja, eigenlijk wel want Mahrez scoort vlak er na, dus eerder goede wissel van Pep.Ja is toch zo? Seriueze miscast van onze vriend Peppie

Ik zeur daar niet overNee hoor. Heeft weinig tot geen invloed gehad op het spelbeeld. Enfin ja, eigenlijk wel want Mahrez scoort vlak er na, dus eerder goede wissel van Pep.
Nee, gewoon weer typisch Belgisch om daarover te gaan zeuren. Hoe groot is de kans dat uw tegenstander 2 keer scoort in minuut 90 en 91? Heel klein, dus zeer flauw om over die wissel te beginnen neuten.
Ik begrijp dat het opmerkelijk is als je uw sterkhouder eraf haalt, maar een sleutelmoment was het allesbehalve.

Het zag er dan ook totaal niet naar uit dat Real nog een goal kunnen maken, ze hebben geen schot op doel gehad tot de 1-1Ik zeur daar niet over
Maar Pep had het niet verwacht dat Real nog 2 keer ging scoren
Weeral een seizoen zonder CL zege voor City of PSG, heerlijk.