UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt toch wel dringend tijd dat men gaat overschakelen naar een systeem van effectieve speeltijd. Ik denk dat er in die 2e verlenging nog geen 7 min gevoetbald is en dan 3 min erbij tellen..
Ik denk dat dat voor de gewone 90 minuten onpraktisch is maar voor verlengingen moet er echt een oplossing komen. Er zijn misschien effectief 10 minuten gevoetbald in de verlengingen.

Triestige arbitrage wel.
Maar eerlijk gezegd toch liever Liverpool-Real in de finale i.p.v. Liverpool-ManC.

Ik denk dat dat voor de gewone 90 minuten onpraktisch is maar voor verlengingen moet er echt een oplossing komen. Er zijn misschien effectief 10 minuten gevoetbald in de verlengingen.

Was inderdaad weer treurig om naar te kijken. Bij die blessure van Militao wist ge al: ah ja die gaat "toch nog even proberen mee te doen" gewoon om subiet nog eens te gaan liggen en 2 minuten het spel stil leggen.

edit: ik kijk de laatste tijd eigenlijk minder en minder naar voetbal gewoon omdat dat spelletje ziek is op dat vlak. Het is normaal geworden om alles te faken en te liegen (blessures faken, zeggen dat het uw ingooi is terwijl ge weet dat het niet zo is, tijd rekken etc.). Bv. Courtois die daar nog eens op de grond gaat liggen, iedereen vindt dat blijkbaar normaal (en zelfs top!).
Ik ben er wat van gedegouteerd na x aantal jaar.

Laatst bewerkt:
😝

Moet wel toegeven dat ik ook niet helemaal begreep dat hij naar de kant moest. Onmiddellijk gedacht: als ManC straks toch nog een goal moet maken, dan kunt ge hem er niet terug opzetten.
KDB fit houden voor de titelstrijd en de finale CL. Tot de laatste minuut was er geen vuiltje aan de lucht en heeft courtois de 0 2 mooi tegen gehouden. Van de goeie invalbeurt van graelish was niets meer te zien na de doelpunten van real. 3 doelpunten in min 90 91 en 95 is niet te voorzien en mentaal moeilijk te herstellen zeker?

Triestige arbitrage wel.
Maar eerlijk gezegd toch liever Liverpool-Real in de finale i.p.v. Liverpool-ManC.

Was inderdaad weer treurig om naar te kijken. Bij die blessure van Militao wist ge al: ah ja die gaat "toch nog even proberen mee te doen" gewoon om subiet nog eens te gaan liggen en 2 minuten het spel stil leggen.

edit: ik kijk de laatste tijd eigenlijk minder en minder naar voetbal gewoon omdat dat spelletje ziek is op dat vlak. Het is normaal geworden om alles te faken en te liegen (blessures faken, zeggen dat het uw ingooi is terwijl ge weet dat het niet zo is, tijd rekken etc.). Bv. Courtois die daar nog eens op de grond gaat liggen, iedereen vindt dat blijkbaar normaal (en zelfs top!).
Vroeger liepen ze met de bal de hoek in en speelden zo een match uit. Nu is het inderdaad maar komedie spelen en op de bal gaan liggen als keeper. Eigenlijk zouden ze een soort regel moeten implementeren dat als een speler 2-3x op 10 minuten met krampen kampt of door een blessure het spel stillegt die er gewoon af moet.

Triestige arbitrage wel.

Ik wordt dit ook meer en meer beu idd, is één grote komedie geworden :(
Mss is het omdat ik te veel op focus, maar de laatste weken zeker 10 fases gezien waarbij spelers vallen, doen alsof ze dood gaan, de scheids fluit terecht niet, wat goed is, ze zien dat er niets komt en springen recht en doen dan maar verder. Dit is echt degoutant gewoon.

Zelfde met dat blijven liggen idd, irritant balletje weg trappen,... En ik blijf er bij dat de klok stil zetten dat niet zal oplossen. Dit is puur om het spel/tempo te breken, waarbij het verspillen van de tijd een handig gevolg is.

Ja is toch zo? Seriueze miscast van onze vriend Peppie
Nee hoor. Heeft weinig tot geen invloed gehad op het spelbeeld. Enfin ja, eigenlijk wel want Mahrez scoort vlak er na, dus eerder goede wissel van Pep. :laugh:

Nee, gewoon weer typisch Belgisch om daarover te gaan zeuren. Hoe groot is de kans dat uw tegenstander 2 keer scoort in minuut 90 en 91? Heel klein, dus zeer flauw om over die wissel te beginnen neuten.

Ik begrijp dat het opmerkelijk is als je uw sterkhouder eraf haalt, maar een sleutelmoment was het allesbehalve.

Nee hoor. Heeft weinig tot geen invloed gehad op het spelbeeld. Enfin ja, eigenlijk wel want Mahrez scoort vlak er na, dus eerder goede wissel van Pep. :laugh:

Nee, gewoon weer typisch Belgisch om daarover te gaan zeuren. Hoe groot is de kans dat uw tegenstander 2 keer scoort in minuut 90 en 91? Heel klein, dus zeer flauw om over die wissel te beginnen neuten.

Ik begrijp dat het opmerkelijk is als je uw sterkhouder eraf haalt, maar een sleutelmoment was het allesbehalve.
Ik zeur daar niet over :p
Maar Pep had het niet verwacht dat Real nog 2 keer ging scoren

Real Madrid ook nog nooit een CL finale verloren zeker - dus CL, niet Europacup?
Zie ze het wel niet halen tegen Liverpool, die gaan Real toch helemaal kapot lopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan